onalove

onalove

petak, 22. ožujka 2013.

Lip scrub :)


Napokon sjednem i tipkam.. stol mi obasjavaju zadnje zrake današnjeg sunčeka.. pa nikako da stignem napraviti barem neku recenziju.. imala sam takvu turboextra prehladu koja je bila na pragu gripe da sam smršavila, ali kratkotrajno -.- već sam ja to nadoknadila XD  imunitet mi je bio dosta oslabio, a osjećala sam dehidraciju usana koje su mi još dodatno bile uništene sa ovim ludim vjetrom koji se nimalo ne stišava pa da dođe ono pravo toplo proljeće...

I tak sam cmoljila u međuvremenu i razmišljala kak mi to ide na živce, a ona mala Ingrid je još prije godinu dana na youtube-u pokazala jedan prekrasan lush proizvod baš za takve problemose... imunitet mi se pomalo vraćao, pa sam prve atome energije spucala gdje nego u shoppingu XD.

Prilika? West Gate... uglavnom bila sam u potrazi za nekim majicama i sitnim potrepštinama, a u onom moru trgovačkog centra nisam ni razmišljala da tamo ima Lush i zamislite, baš kad sam krenula prema autu prije parkinga ko iz vedra neba pala pred mene ta mala, slatka, neodoljiva prodavaonica!
IMATE LIP SCRUB?
Naravno! I to tri okusa...reko-dem, sad jedva stojim na nogama nakon tri sata hodanja i još i to..ma bez razmišljanja- zadnji na polici pink bubblegum (na rozo padam)...miris neodoljivo podsjeća na čunga-lunga žvake i lizalice!

Lush plus labello za potpunu njegu :)





Što je to zapravo? Paaaa... piling za usnice koji je odično napraviti prije ljubljenja :D pa ako planirate neki dejt definitivno napravite piling... osim ljubljenja, piling služi i za čišćenje odumrlih stanica na usnama te na taj način stvarate odličnu bazu za ruž pa će vrlo ugodno sjesti na vaše usne i biti dugotrajniji bez groznih crtica i prijelaza. Dovoljna je vrlo mala količina koja se nanese prstom i lagano istrlja te iza toga usne su mekane, glatke i podatne! Nakon obavljenog posla kako očistiti ostatak pilinga? Najjednostavnije ga poližite :D tako piše i u uputama, Lip scrub je napravljen od potpuno prirodnih sastojaka: fini šećer, organsko ulje jojobe, brašno i boja. Cijena Lush mališana je 69kn. (25grama)




Jest da je cijenom malo odbojan, ali evo jednog mog homemade lip scrub-a
Sve što trebate:
  • Med
  • Đumbir
  • Šećer
  • Prigodna limena kutijica (npr.od melema)



Naribajte đumbir u vrlo maloj količini (1-2grama). U limenku stavite 1 čajnu žličicu meda te joj dodajte naribani đumbir. Tekućinu u limenki natopite sa 2 čajne žličice, ali ne do vrha jer nakon što med natopi šećer nakon 5min dodajte još pola žlićice šećera kako bi sastav bio gust sa sitnim kockicama od šećera. Med je od davnina odličan za mekoću usana, šećer će napraviti identičan piling kao i Lush proizvod, a đumbir će osviježiti usne jer je njegov okus poput mente. Ne zaboravite polizati sastav sa usana nakon laganog trljanja i nebojte se to popapat! Med i đumbir odlični su za grlo jer djeluju kao strepsil  tablete. Za kraj bih napomenula da se osjeti lagano zatezanje usnica što je uobičajeno i kad se radi piling lica stoga ih namažite omiljenim labelom... zato sam i slikala  Lip butter (moj apsolutni favorit :)


Što kažete? 
Hoćete isprobati?
ljubim vas :D :*

Broj komentara: 26:

  1. odličan piling,hvala na uputama kako ga napravit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala tebi... ma minuta posla za napravit ga domeka :)

      Izbriši
  2. Ja volim sama da napravim, samo sto ja ne dodajem djumbir, nije mi bas najdrazi sastojak. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa znam u jednu ruku da đumbir nije svima dobar, ali u ovom miksu je stvarno odličan i za usne i za grlo.. naravno da se može naribati korica limuna na primjer, ovo je recimo moja receptura :)

      Izbriši
  3. aj ja hocu taj LUSH LIP SCRUB =( =( bas mi se svidja to, ali hvala za recept tog homemade lip scruba , =D
    <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, nema negdje blizu tebe lush-a? baš kažem da sam taj lip scrub pikirala godinu dana jer je preeeeeeeeeeeeeedobar =))) probaj ovaj domaći, nećeš požalit :*

      Izbriši
    2. pa nema da =( =( kako strasno zalosno,
      mozda probam <3 <3

      Izbriši
    3. pokušaj, jer se stvarno isplati! :D :*******

      Izbriši
  4. Mmm taj Lush lip scrub je yammi!Ja to ne bi ni koristila već bi uzela kašičicu i pojela ga haha.
    Dobra ti je ideja za ovaj homemade piling al` nažalost smeta mi med pa ništa od tog.A ovo novo labello je već odavno na wish listi,jedva čekam da ga isprobam!Ima li ono ikakav ukus?Padam na voćne i mazalice s okusom mmm

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovaj na slici miriši na maline, a po ukusu je poput nekog maslaca, gladak i dugotrajan.. hmhm, što drugo dodati umjesto meda...hmhm pokušaj staviti u tu limenkicu šećer pa ga natopiti sa npr sokom od naranče, ali onim pravim, svega par kapi, ili dodaj maslinovo ulje, suncokretovo..ono će ti hidratizirat nakratko usne :)

      Izbriši
    2. Kupila ga jučer napokon,kako sam samo bila vesela kad sam ugledala kako visi sa ostalim mazalicama za usne aaa <3.Čekam vedrije vrijeme da ga uslikam pa da ga isprobammm :D.
      E da,da dobro si me podsjetila,vidiš zaboravila sam na maslinovo ulje.Ono je isto drama za usne,hvala ti ;) :*

      Izbriši
    3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa napokon! doslovno osjećam tvoje uzbuđenje kad si ga vidla na polici :D tak sam i ja :D ha nadam se da si ga probala i prije lijepog vremena, ja kad kupim nešt jedva dočekam doma isprobati :P

      Izbriši
  5. Lush zvuči baš zanimljivo :) I ja radim ove domaće pellinge za usnice (stavim med i šećer na cijelo lice), a do sada nisam nikada dodavala đumbir - baš ću probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. probaj, đumbir baš rashlađuje, a kad je još to vrijeme gripe, djeluje odlično na grlo kad se popapa... :D

      Izbriši
  6. Čula sam puno o Lush lip scrubu, očito je dobar :) i super mi je tvoj recept

    OdgovoriIzbriši
  7. isprobaj isprobaj!! ako želiš probaj prije toga ovu domaću stvar, gotovo pa je identična, samo je okus drugačiji :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaaaaaaaaaaa najs, ugrabila si Lushevu pilingirajuću poslasticu! Joj ta Ingrid, samo nam puni košarice :D I ja bih i ja bih! Ali do tad bit će dobar i ovaj homemade s medom i šećerom. Meni se ne da ništa drugo osim toga dodavati, jer sam lijena :D Ali patim na lijepe i mirišljave stvari i def bih htjela tu Lushevu božanstvenost! I ja bih zgrabila pinky :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ingrid mi je no.1!!!!!!!!!!!! i to moram naglasiti XD od nje zapravo najviše toga naučim, ovaj Lush je bio još sa dva okusa, ali kad ja vidim rozo onda drugo više ništa ne vidim XD bila su neka žučkasta u pitanju.. eee sad kad napraviš jedan piling za kissi-kissi sa boyfriendom, mora da osjeti razliku :DDD

      Izbriši
  9. Ma homemade stvari su zakon :) Iako nemam ništa protiv Lusha, dapače :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ha malko mi je skup, ali stvarno sam si to već dugo dugo htjela, baš me veselilo kad sam ga pronašla... homemade napravih za sve one koje žele isprobat istu stvar sa malo manje sastojaka :)

      Izbriši
  10. Ja imam Sweet Lips od lip pilinga iz Lusha ali slijedeci na popisu je Bubblegum! Naravno da cu isprobati tvoj recept, i sama imam jedan u pricuvi ;) :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ja bih cijeli sastav prije pojela :D a imaš, ajde super, pa nikako da uhvatim nekoga dali je isprobao verziju... koliko god malo cijena odstupa, nisam mogla odoljeti jer sam ga previše htjela :D

      Izbriši
  11. Ulovila sam Popcorn lip scrub kad je Lush imao rasprodaju zadnji put, i drago mi je da ga nisam kupila po punoj cijeni, jer ne vrijedi toliko :D doma se može napraviti potpuno isti proizvod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i koliko je bio na rasprodaji? da meni je fakat bila too much cijena, a kad želim nešto onda nastojim si to i priuštiti :P makar nisam ljubitelj skupih stvarčica, nemam želje kupit npr ruž od 200kn i šminku 200+..

      Izbriši