onalove

onalove

četvrtak, 25. travnja 2013.

Dr.Brandt BB cream

BB kremice startale su sa ovim godišnjim dobom u nešto većoj potrebi. Sunce koje lagano postaje sve jače i jače zahtjeva da brinemo više o svom licu i zaštitimo ga sa spf-om. 






Nešto drugačija bb krema od ostalih je Dr.Brandt... tko je on uopće? :) On je dermatolog slavnih, tražen toliko da jedva stigne pregledati i tretirati više od 42pacijenta dnevno. Brz, efikasan i siguran u svom radu drži se svoje uspješne teze: 


"Dajte mi deset minuta i ja ću Vam dati deset godina"

Radeći u ordinacijama u Miami-u i New York City-u, njegu prema koži započeo je u centru za istraživanje raka i liječenje leukemije. U tom istraživanju posvetio se korištenju prirodnih elemenata u borbi protiv rasta raka gdje je sve većinom sveo na zeleni čaj, vitamin A i C i tako je krenula njegova ljubav prema koži i težnji da stvori linije za njegu kože.




BB krema koja nosi ovaj brand poznat većinom u Americi, multifunkcionalan je jer je namijenjen svim tonovima kože uz samo jednu nijansu. Prilagodljiva je svakom tenu sa SPF 30.Vrlo je lagana, razmaziva, pretpostavljam da ne sadrži nikakva ulja koja npr.osjetim u Garnier bb kremicama (pa dobim bijele prištiće -.-), trlja se na lice sve dok se ne postigne željena nijansa, osim spf-a, sadrži i štitnike :) od UVA/UVB zračenja, hidratizira kožu, zaglađuje i ispravlja nesavršenosti i stvarno ono što mi se najviše sviđa jest to što umanjuje linije bora i čak dodaje blistav ten koži. 


Isprva sam isprobala na ruci da vidim što me čeka, crvenkastim penkalom postavila sam crticu da isprobam prikrivenost bb kreme.



Prije nego se počne razmazivati do željene nijanse, djeluje malo narančasto, ali nakon upijanja od kojih cca 3-4minute stapa se sa tenom, ali svakako prikriva u potpunosti crticu penkala...





Za početak sam se umila :P :) dakle, čista koža bez ikakvih kremica


Početna tekstura iz crne tubice, prije upotrebe potrebno je dobro protresti tubicu...


ta da! :) Nanosi se stvarno vrlo lako, nakon upijanja ostavlja prekrasnu blistavost na jagodicama, ne razmazuje se nakon upijanja i ne ostavlja tragove na odjeći ili šalu ako ga nosite na vratu...



Nanijela sam još jedan sloj na jagodice kako bi ih dodatno zaštititla jer mi one prve nastradaju i pocrvene čim izađem na sunce. Koristim ovu bb-kremu kojih dva tjedna i dosta boravim vani sa psom i kaficama :P i do sada nisam dobila nikakvo crvenilo. uz to, možda se na jagodicama čini tamniji jer sam nanijela još taj jedan sloj, ali savršen je kao bronzer! SAVRŠENNNN! :DDDD

Cijena: 349kn (30ml)
Kvaliteta: 4+
Postojanost: 5
Hidratacija: 5
Zaštita: +5 :D

-ovo su moje osobne ocijene čime potvrđujem da zaista se radi o kvalitetnoj bb kremi koja zadovoljava sve kriterije. Kvaliteta nije čista petica jer mi se čini da sam preblijeda za ovu kremu da bih dodala još jedan sloj, no to zaista nije potrebno ako nemate kakva teška oštećenja na licu. Također imam sitnu hiperpigmentaciju na lijevom obrazu gdje mi se vidi nekoliko ispucalih i ljubičastih kapilara, bb krema u jednom sloju je i to perfektno prekrila. Dostupna je u samo nekoliko ljekarni diljem Hrvatske (Karlovac, Šibenik,Osijek,Rijeka,Slavnoski Brod, Split i Zagreb naravno) no ukoliko vam se sviđa, svakako ju možete naručiti OVDJE. Preporučujem ju najviše djevojkama koje žele prikriti koju boricu, mrljicu, a ujedno daje onako nekako ton koži kao da ste ulovili prve zrake sunca na plaži  :) Koju vi bb kremu koristite?
:) :*




Broj komentara: 7:

  1. Super recenzija! Svidja mi se ova BB po opisu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, a eto malko i te bb-ice su već podosta na redu... imam još jednu noviju koju sam isto počela koristiti pa miksam :D

      Izbriši
  2. Meni se jako dopada! Mjerkam je već neko vrijeme na online trgovinama, ali se nisam usuđivala uzeti jer nisam bila sigurna kako jedna nijansa može baš svima odgovarati. A jako ti lijepo stoji i svakako se isplati probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jest, ima jake karakteristike, više mi se sviđa tekstura, to što je malko mi možda tamnija sa mrvicu nijansice, ne znači da nije ooooodlična! svaka mu čast, ali ova bb je božanstvena!

      Izbriši
  3. uhh kako volim tvoje recenzijee, ma moram i ja kupiti kakvu BB kremu, da vidim kako to izgleda, jer nisam jos probala ni jednu =D haha , sta ja znam , ako bas pokriva dobro, onda mi se svidja, jos ako je dobro protiv crvenila, onda je vrh, =D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za crvenilo ne garantiram, ali za ove popravke koje sam imala (tu i tam koji prištić jer klopam čokolade u zadnje vrijeme, tj. sladolede XD)je super... sad jedino cijena je malko viša, ali ako netko želi/ima svakako preporučujem...

      Izbriši
  4. Čini se super, ali je i cijena takva :/ Ja onda čekam Maybelline recenziju :)

    OdgovoriIzbriši