onalove

onalove

utorak, 7. siječnja 2014.

Lush Bombardino - kugla za kupku

Nedavni odlazak u West Gate shopping city i nezaobilazni Lush u koji valjda stignem ići dva puta godišnje, odlučila sam po prvi puta kupiti kuglu za kupanje! Na youtube kanalu mogli ste već primjetiti da sam najavila kuglu i kako sam opsjednuta njenim neodoljivim mirisom :D a ako me pratite na Instagramu (Marishaonalove) već ste mogli vidjeti kupku ;p





Pa započnimo Lush priču za sve vas koji ste zainteresirani pročitati koju riječ više o ovim poznatim kuglama za kupanje!!!! - Lush djeluje u Hrvatskoj već dobrih 18 godina i proizvode koje možete u našim Lush prodavaonicama naći su proizvedeni u Hrvatskoj! da,da, potpuno prirodni sastojci! Na njihovim službenim stranicama možete pronaći zaista veliki izbor njihovih kugla za kupanac :) i svaki puta kad dođem u prodavaonicu ne mogu se odlijepiti od novih i izazovnih mirisa, a da ne pričam kako se prilagođavaju svakoj sezoni godine... ovoga puta prilagodili su se i zimi ovom divnom kuglom zvanom BOMBARDINO! 




Kugla je dobila ime po talijanskom napitku koji se tradicionalno pije u Alpama u ovim zimskim danima, evo kako piše na Lush stranici: "Bombardino je dobio ime po napitku u kojem se uživa u talijanskim Alpama; radi se od ruma ili rakije sa likerom od jaja i šlagom dodanim na kraju. Ova šumeća kugla mirisom podsjeća na kolač od sira sa limunom, ili na kolač od limuna i bjelanjaka. Dodali smo kakao maslac koji omekšava kožu, dok sicilijansko limunovo ulje i apsolut vanilije daju ovoj kupki sladak, poseban miris".




Sastojci: Soda bikarbona, limunska kiselina,Fail trade organski kakao maslac, sojino mlijeko u prahu, miris, sjajni zlatni prah,ulje burgamord, ulje sicilijanskog limuna,fair trade apsolut vanilije, kukuruzno brašno, natrijev l.sufat,boja 19140, boja 15510, šljokice, čokoladno zrno bez mlijeka *prirodno se pojavljuje u esencijalnim uljima.



Mirisom me neodoljivo podsjeća na badem i med, nimalo na limun, ali kad bolje razmislim zaista podsjeća na kolač od sira ;) Za početak nisam htjela odmah potrošiti cijelu kuglu, pa sam izdvojila pola i razmrvila u ruci, a u kontaktu sa vodom odmah se zapjeni i "oboji" kupku :D 










Mogu samo reći da sam bila ugodno iznenađenja djelotvornošću kugle! Koža mi je bila superultramekana :D a da ne pričam kako mi je koža bila hidratizirana!!! maksimalno!!! nisam mogla vjerovati jer obično nakon tuširanja me najviše leđa i noge svrbe od suhoće kože pa posežem za losionom! Preporučujem vam da isprobate ovu divnu stvar, neovisno o tome hoće li biti ova kugla u pitanju ili neka druga, sa Lush kuglama za kupanje nećete požaliti! Kupila sam ju za 30kn (80g), a koliko vidim upravo je na Lush stranicama na rasprodaji 50% i košta svega 15kn :D :D:D:D:D:D oh, curke jurim naručiti još par :D 

Jeste li isprobali već ove kugle za kupku? posjetite Lush na instagramu, piplsi su uploadali svoje kade sa Lush kuglama... vidljive su i ljubistačne kupke :D ludnica! puse svima :*

Broj komentara: 9:

  1. iskreno,ne znam da li bih ju prije pojela ili rastopila :D
    U svakom slučaju namamila si me da ih probam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joooj, miris je zaista onako da mjesečarim pojela bih ju XD
      predobra mi je ova kugla! miris je totalno očaravajući!
      Nećeš požaliti ako ju isprobaš... jedna cura mi je javila da sa nekim kuglama nije zadovoljna (nezz koje su u pitanju) ali ova je provjerena i zaista hidratizira kožu!

      Izbriši
  2. Vau, izgleda divno. I ja bi :) obožavam kupke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je divno i vruućeeeee...jer nisam zapravo godinama se kupala u kadi...a ovoga puta sam bila prisiljena jer imam neke bolove u ramenu, pa sam pokušala to smiriti toplom kupkom i mogu reći da mi je pomoglo :)

      Izbriši
  3. Iako volim Lush kugle, nekako su mi milijun puta draže pjenušave nego ove šumeće, jer još ako su žućkaste užasno me posjećaju na tolplu pišalinu :D Šta mogu, nikako se ne mogu oduprijeti tom dojmu. Isprobaj Comforter, ona je meni sa-vr-še-na! :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hhahhaha, a samo sam čekala da dobim ovako neki komentar XD iskreno bilo je i meni čudno na prvu :D haha
      ajde probat ću tu tvoju Comforter :))) hvala na preporuci :*

      Izbriši
  4. Jaoooooooooooo,bas divno izgleda,verujem da si uzivala!! :) zavidim ti!! :) :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe, nemoj zaviditi jednostavno naruči sad priliku na Lush stranicama jer su određene kugle 50%jeftinije i uživaš isto kao i ja :D

      Izbriši