onalove

onalove

utorak, 21. siječnja 2014.

Proizvod tjedna (siječanj) + video - favoriti 2013.



Nova godina...nove rubrike :)

U poslijednje vrijeme podosta razmišljam o promjenama koje želim uvesti na blog, a jednu od njih predstavit ću u ovom postu. Nova rubrika pod temom: Proizvod tjedna biti će redovito objavljen, stoga za prvi post nove rubrike spremila sam ovaj divan parfem! Nisam kolekcionar parfema i vjerna sam samo njima nekoliko sve dok ne dođu zadnje kapljice koje valja zamijeniti :P Sam dolazak u dm pred one divne bočice me zbunio, ali me primamila ponuda parfema mjeseca za koji nisam mogla vjerovati da je tako jeftin jer me namamio odmah kad sam ga pomirisala...  PRVO - padam na divne ambalaže, graciozna kutijica koja me podsjeća na tkanine haljina koje nose sultanije u Sulejmanu :P (no negdje sam je zatepla pa nisam fotkala) u kojoj se skriva ova divna bočica...90ml za 50-tak kn? priznajem da sam dva puta provjeravala šifru i cijenu jer je miris zaista senzualan i ženstven! i traje zaista dugo, mogu reći da će vas pratiti barem 6-7 sati, ako ne i duže...
-i još jedno iznenađenje! - uz nju sam dobila i crnu ružicu koja može biti gumica za kosu ili slatki prstenčić!


Madame in Love
Dm - 51,90kn, 90ml + gratis crna gumica-prsten ružica









I za kraj šaljem vam poveznicu youtube kanala - video o najdražim proizvodima 2013. pa uzmite šalicu kavice/čaja/kokice :P i pogledajte video ako želite, a na kraju mi se možete i nasmijati :P
( i to je novost na youtube kanalu ;)





Koje promjene biste voljele/li da uvedem u blog? 
Vrlo rado bih voljela vidjeti vaše mišljenje i razmisliti i tome zajedno sa vama, dragi moji :)
Pišite mi, volim vas sve! :*****

Broj komentara: 8:

  1. Ja sam ga dobila za rođendan! I super je i miris i ambalaža :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedan od najljepših parfema koji ima fer cijenu, onda dobro znaš ovaj proizvod :)

      Izbriši
  2. Fora mi je nova rubrika, ja imam proizvod i fail mjeseca :D
    Ja sam jako izbirljiva kad su parfemi u pitanju ali vjerujem da lijepo miriši :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u da...ovaj fail mjeseca mi se baš sviđa :D samo ne volim baš ćesto kupovati proizvode, uvijek idem na prijedlog blogerica i njihove priče... tako da baš nemam proizvoda za koje bih rekla da su loši..ali tko ima viška za podijeliti uhaj samo daj :D
      Zaista divno miriši, nije sladak, onako decentan, ali jako ženstven...Hvala :*

      Izbriši
  3. Je li to redovna cijena parfema ili akcijska? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za sad akcijska...ali redovna sam slučajno vidla u katalogu da je 69kn i mislim da je to i dalje optimalna cijena... da bed mi je sad...možda sam trebala reći da je na akcijska cijena... :/ no opet...:P

      Izbriši
  4. Zaista povoljan parfem. Pretpostavljam da je snižen i da zapravo košta puno više? :D Baš lijepo izgleda. Primamljivo što se ambalaže tiče.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa košta inače 20kn više ali je diiiiiiiiiiiiivaaaaaaaaaaaaaaaaan...!!! :)

      Izbriši