onalove

onalove

petak, 3. travnja 2015.

Novosti na hrpi! Avon, Biobaza, Garnier, Ziaja

Zaista nisam očekivala tako dobar provod na AVON BEAUTY BLOG DAY-u, a još manje poklončiće koje smo dobili od beauty partnera koji su se pridružili ovom event-u i omogućili nam nekoliko edukativnih prezentacija u kojem su predstavili i novitete za koje smo imali prilike otkriti ih prije cjelokupne potrošačke javnosti :D


Nemam dovoljno riječi hvale na sva iznenađenja koja su nas dočekala na event-u, no kako bih se vratila u realnost i započela "putovanje" u testiranju svih ovih krasota, zapravo ne znam otkuda bih prije počela. To vam je kao da me ostavite na cesti s probušenom gumom od auta, onako samu i kažete: "e hajde sad zamijeni sama gumu, imaš čitav alat no ne znaš odkud početi"... to je to :P


GENERALNI SPONZOR: AVON
BEAUTY PARTNERI: BIOBAZA, FOREO, MATRIX, MAYBELLINE
PROJEKT PODRŽALI: ZIAYA, HAAGEN-DAZS, CLIPPING PRESS, SORTIS KOMUNIKACIJE
TEHNOLOŠKI PARTNER: HP
MEDIJSKI POKROVITELJI: FEMINA.HR, ŠMINKERICA



Dio proizvoda već je pronašlo svoje mjesto u kupaoni. Mogu priznati da nisam toliki fan preparativne kozmetike koliko me mame boje dekorativne, no unazad par tjedana vlada ludilo za njima. Primamljuju me novi trendovi glatke i sjajne kože i opako sam spremila čitavu proceduru kako bih to postigla. Kako smo dobili Biobaza proizvode koji će tek stići na police DM drogerija, prednost trenutnom testiranju dajem Biobazi čistilice za lice, no konačna recenzija će biti tek za koji dan kad sakupim sve dojmove i promjene na hrpu :) Matrix ulje za kosu me također za sada veoma oduševilo, a tek proizvodi brenda Ziaja *.*

Osim proizvoda sa BBDay-a, ima još nekoliko onih koji nestrpljivo čekaju red na recenziju. Jedan od noviteta na tržištu je i Garnier Miracle skin krema koja, koliko sam vidjela ima podijeljena mišljenja. Meni na kožu reagira fenomenalno.



Čiju recenziju želite prvo pročitati? Volite li više kada slike govore riječi? Razmišljam uvesti više proizvoda koje recenziram u jedna post uz što više slika jer sam čvrsto odlučila da ću vam svaki petak donijeti "friške" novosti na blog :) 

4 komentara:

  1. Mene jako zanimaju ovi Biobaza proizvodi pa preporučujem da njih recenziraš prve :D I da,Ziaja micelarna također djeluje zanimljivo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha ockei, moze :D iako kod Ziaja proizvoda mi se jako dojmila vise krema za lice nego micelarna no testiram je ovih dana pa cu napisati dojmove..

      Izbriši
    2. Aha ockei, moze :D iako kod Ziaja proizvoda mi se jako dojmila vise krema za lice nego micelarna no testiram je ovih dana pa cu napisati dojmove..

      Izbriši
  2. Ovaj Biobazin gel za umivanje mi je fenomenalan. Moje lice je bas procistio i definitivno je promijenio moje misljenje o umivalicama opcenito. Toliko sam odusevljena da planiram kupiti i onaj serum/ulje iz iste linije. I fluid mi se svida ali jos je prerano za konacni sud o njemu :)

    OdgovoriIzbriši