onalove

onalove

utorak, 23. listopada 2012.

Garnier ExfoBrusher Oil control

Ćao divojke :)

Eh, kad bi pričala o svojoj koži na licu, mogla bi se raspričati. Zapravo ni sama ju ne poznajem jer svaki puta  kad dođe neko čudnjikavo vrijeme ona je još zahtjevnija :/ kako dolazi to hladno vrijeme sve više je suha i to  je sasvim normalno, pa više tražim kremice koje su masnije da ju zaštitim od vjetra. Nebi sad o kremicama jer će i to vrijeme pronalaženja opet doći (i opet odi po netu i dućanima tražiti rješenje i za taj slučaj) više bi pričala o tome kako me počelo živcirati one sitne bijele dlakice, više perutanje lica, a sam piling jednom tjedno mi nije bio dovoljan otkloniti ih. Puder mi nije uopće sjeo na kožu onako prirodno već bi se vidio prijelaz ili to perutanje koje je doslovno bilo narančasto od pudera i postalo mi je i to neugodno gledati na licu, najviše oko područja nosa i T zone. Kad sam već kod T zone, prvo je ujutro suha, a nakon pet sati mi je masna :( koža mi je bila gruba, ne baš glatka koliko sam htjela, a to se najviše vidlo kad sam nanosila puder koji se nikako nije stapao na koži i bio onako baršunast, a još i miteseri na nosu iiiiiiiiiiiiiiiii to me sve izludilo! Jedina kremica koja mi je pomagala bila je u testeru od Loccitane-a, no ne mogu progutati 300kn svakih 2-3mjeseca samo na tu kremicu :( a onda...kao svjetlo na kraju tunela, zapelo mi ovo čudo za oko na polici dm-a:



Garnier ExfoBrusher Oil control je napravio sve ono zbog čega sam jadikovala. Čisti mitesere bez problema, ok potrebno je više puta ga koristiti da potpuno nestanu (imam ih još par) sve sitne nečistoće i onako sitne bubuljice nestanu, koža je već pri prvom korištenju glatka i mekana, a stvara i neki posebni sjaj na koži koji je stvarno lijep za vidjeti :D

evo i mene :P

Dlakice su gumene i nisu grube


Ima rotirajuću glavu gdje ju na slici okrećem prema zidu tako da mogu istisnuti van tekućinu. To je odlično jer na taj način se otvara i zatvara proizvod.


Laganim kružnim pokretima nakon istisnute tekućine započne se njegova primjena. Možda će tekućina više teći na sve strane, tako da se mora paziti i sa doziranjem. Nakon svakog njenog korištenja zatvorim glavu četkice i isperem ju u vodi. Također isperem lice mlakom vodom i nanesem hidratantnu kremu.


Lice će vam već nakon prve primjene biti mekano, glatko, bez perutanja, ali treba i nastaviti sa tretmanom radi daljnje brige da se svi problemi opet ne vrate. 
Nije da hvalim do neba pošto mi je pomogao u problemima jer, budimo realni, svaki proizvod ima neku manu...no ta mana bi se trebala više gledati u smislu da, kad i koristimo ovakvu tzv.vrstu pilinga, tak je očito da ćemo trebati i neku kremicu nakon korištena exfobrushera da nam hidratizira kožu jer svakako se osjeti ono zatezanje kože, a moj je savjet (koji kod mene pali već godinu i pol) balea aqua serum! a koristim ju i prije nanošenja make-up-a, jer je odlična kao baza!
Također mu na uputama piše da se bori protiv višta sebuma (iskreno nisam znala što je to), a to znači protiv starenja :) i da je učinkovito za dnevno čišćenje lica pa ga tako, svakih dva dana koristim :) sadrži i salicilnu kiselinu i himalajske kristale. Tekućina nije tipični gel-piling sa onim granulama.
Vidla sam i odličnu akciju u dm-u pa je koštao 30kn za 150ml!

I da, već sam u karanteni dobrih tjedan dana, tako da mi moje pastile za grlo i kašalj pomalo i nestaju... eto pisah vam sa cuclanjem bombona propolki, sa propolisom i malinom <3



Što vi koristite za njegu lica? :)

Nema komentara:

Objavi komentar