onalove

onalove

petak, 17. siječnja 2014.

Mini jednostavna i čokoladna muffin torta



Evo mene u kratkim pauzama sa pisanjem... već nekoliko dana pauze od učenja mijenjam kuhačom :P da dobro ste pročitali, stoga sam dobila čak i inspiraciju koju sam uhvatila na Novoj tv rubriku: Ručak za sutra sa Podravkom(tako nekako se zove, ispravite me ako griješim..) da ne duljim, ona divna kuharica predstavila je spoj tako jednostavnog recepta za mini tortu koja je bila gotova za svega par minuta pripreme :) 
Kako sam slikicu predstavila na svojoj Fb stranici, par curka je lajkalo i odgovorilo na moje postavljeno pitanjce i stoga dijelim sa vama recept koji se mrvicu razlikuje od onog sa teveja :P

Sve što vam je potrebno:
  • Podravka - muffini sa čokoladom
  • Dva jaja 
  • Voda
  • Ulje
  •  Masni papir
  • Čokolada za ukras
  • Voće

1.Podravka - muffini sa čokoladom... Sama smjesa za biskvit je već gotova i istrese se iz vrećice u zdjelu i ionako vam piše da treba dodati malo vode i dva jaja i zamutiti mikserom 2minute. Na slici je identična kutija koju sam koristila, a cjenovno?-svega 16kn :) no opet ovisi kako u kojem dućanu, kuna više-manje... Smjesu sam stavila u okruglu tepsiju na masni papir koji sam za svaki slučaj da se ne zalijepi stavila dvije žlice ulja i razmazala. Stavlja se u pećnicu na 20 - 25min na 200stupnjeva.





U kutiji vas očekuju i mali kalupi za muffine, ali u ovoj kutiji nema superslatkihmedenih zvijezdica koje sam koristila za ukras torte no možete i naribati običnu čokoladu, zvijezdice opet dobivate u jednoj od ovih kutija Podravkinih muffina (mislim da u ovoj trećoj desnoj nema...). Inače se dobije poveća vrećica zvijezdica tako da je meni ostao višak od prethodnih muffina koje sam pravila:





Divna "teta kuharica" na tv-u je koristila narezane kruške, a kako sam imala viška naranči (2kom)samo sam ih ogulila i i narezala. Tamna čokolada i ova vrsta voća savršeno idu skupa :) jer biskvit nije pretjerano sladak, čak bih više rekla da su bijeli muffini slađi od tamnih...i evo nekoliko slika mini torte :)) 










Preporučujem vam da uz to napravite i šlag (ja ga nažalost, nisam imala u kuhinji u tom trenutku) priliku za pečenjem ovog jednostavnog recepta je bila zato što sam htjela zasladiti se sa bakom i pritom ju iznenaditi... prosim lepo, ovo je moja prva torta XD nadam se da će biti i drugih složenijih receptura i da će biti jednako mljackave kao ova :) zaista je bila fina jer je naranča malo i pustila soka :) 

I za kraj, ovako izgleda kad se razreže(eh ova je sa tv-a i sa kruškom), ali vidite identičan biskvit: 




AAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaa ako i dalje niste sigurni za slaganje torte, evo vam i poveznica VIDEA od kuharice (samo skrolajte do kraja stranice gdje vas očekuje kratki video pripreme)koja je i mene motivirala i kao PRAVA PODRAVKA :) pozivam vas da pogledate i druge Podravkine recepte jer su full jednostavni i prefini :) puse svima -u slast!




Broj komentara: 8:

  1. Mmmm, ova torta izgleda prefino. :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim kad kolač nije jako sladak, a ova tamna čokolada kako bih više rekla je zaista odličan!

      Izbriši
  2. Torta izgleda odlično, mmm :-)
    Nego, što se samih muffina tiče, da li ti je ovo sa slike (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=671365529550777&set=a.569259146428083.1073741827.569255286428469&type=3&theater) neka posebna tepsija ili..? I da, kakvi kalupi dođu u kutiji? XD nadam se da ne pitam previše i da nije zaista glupo, jednostavno nemam nikakvog iskustva s tim haha :D I da, blog ti je odličan, rado te pratim <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sorry što tek sada odgovaram... poveznicu mi ne želi otvoriti 0.o ali opisat ću... tepsija bitno da je okrugla, ako je se kupi onda odlično dođe i za slaganje pizze :) i nema veze kakva je, bitno da je za pečnicu i okrugla, kalupi u kutiji su zapravo za muffine oni tipični mali okrugli, ali u ovom receptu ih onda nisam iskoristila kad sam stavila u okruglu tepsiju :)
      hvala :*

      Izbriši
  3. Ovi Lava cake muffini su najbolji koje sam probala od tih gotovih, tope se u ustima :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da odlični su, a i ovi svijetliji muffini isto nisu loši mljac! :)

      Izbriši