onalove

onalove

četvrtak, 20. veljače 2014.

Naljepnice za tipkovnicu


Svakodnevno tipkanje na laptopu kao i pisanje recenzija od velike mi je važnosti -> tipkovnica! Dobila sam već nekoliko upita od kuda mi ove naljepnice kad sam ih objavila na svojoj fb stranici pa vam donosim ovu pomalo drugačiju recenziju od ostalih beauty tema ;)
Osim što ne volim bilo kakvu tipkovnicu kao što je npr.previše razmak između tipki ili previsoke tipke i sam odabir lapotopa prije godinu dana jednako tako je ovisio i o toj stavki :P ok, ok, možda vama to zvuči čudno, ali meni je važno jer pišem brzo i sa svih 10 prstiju u pogonu :))) bez gledanja u tipkovnicu s pogledom u ekran i vjerujte mi, ta škola kompjutorske daktilografije mi je najbolja škola koja je trajala 3 godine u programu srednje škole. 


NALJEPNICE ZA TIPKOVNICU
- Offertisima - 5kn





Tko ne bi volio obojati malo svijet oko sebe, a posebno ženski spol :) Pogled usmjeren na laptopu potraje i po 2-3 sata u prosjeku svakodnevno. Neke tipke s vremenom izbljede, a naljepnice za tipkovnicu su savršen nadomjestak tome. Lako se lijepe i ne ostavljaju ljepilo sa sobom i nakon odljepljivanja. Ljepilo nije snažno pa neće oštetiti već postojeću boju na tipkama ukoliko ih želite odstraniti. Offertisima nudi nekoliko boja i likova koji se nalaze na naljepnicama. Iako je proizvod više na policama dječjeg odjela ne ustručavajte se naljepnicama na laptopu vratiti u djetinjstvo :) Lagane i mekane na dodir kao da je ispod naljepnice spužvica za mekše tipkanje pod pristima. 









Stoga sam odlučila malo dodati boje u taj bijeli svijet na kojem tipkam :P Laptop koji imam je Packard Bell DOT S i to je zapravo minijaturna verzija laptopa, ali moram priznati da se dobro snalazim bez obzira što je ekran svega 10 inča. Nosim ga tu i tamo i na faks po potrebi ako imam neko izlaganje seminara, u kafić i sl. Ove sam naljepnice dobila na poklon od sestre koja ih je pronašla u Offertisimi po nevjerojatno niskoj cijeni :))) Bilo je i drugačijih boja, a ona si je odabrala zelenkaste sa točkicama. 


Pridodajete li pažnju sitnicama poput ovih i imate li neki ukras u blizini laptopa/računala neovisno nalazi li se kod kuće ili na poslu vaš "računalni ljubimac"? ;) 
puse svima, pišite mi :****


Broj komentara: 16:

  1. Preeeeslatke su... :) Mislim da ću ih i ja potražiti..

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko sam samo dobila pitanja za njih, samo se nadam da će Offertisima imati dovoljne količine zaliha ;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš su simpatične ali ja bih više voljela da su crvene :D no dobro, Offertisima mi je nedostupna pa neću nikakve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, a sister mi je rekla da su ostala samo dva komada naljepnica..tko zna možda je bilo i crvenih ;)

      Izbriši
  4. Ja bi izbudalila sa ovim :D a inače, imam ogromni, Sony Vaio 17inčni laptop i ništa drugo ne mogu zamisliti za rad. Osim MacBook Air, aaaah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kažeš Mac je san ili već je ostvaren? ;) ma nezz koliko će dugo izdržati na tipkovinici ali zasad je eto malo šarenilo na tipkanju ;)

      Izbriši
  5. kako su slatkeee naljepnicee
    a ova sovica sa strane još slađa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, sovica je iz Kik-a za 8kn i to je zapravo mini kasica :D

      Izbriši
  6. Bas su divne naljepnice... :D
    Zainteresirala si me za mini laptop, gdje si ga kupila i po kojoj cijeni? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thnx :) Mini laptop sam kupila preko prijateljevog dućana koji ga je tada naručio bio od neke zagrebačke firme putem čakovečke firme koja mu je distributer... iskreno pola toga nemam pojma od kuda je stigao XD ali je stigao nov sa svime u paketu.. vidla sam ga u informatičkom dućanu onom u west gate-u...a sad dal i dalje naručuju ovu vrstu laptopa nemam pojma, odi u informatički dućan i raspitaj se dal imaju to u ponudi od veleprodavača jer tak je i moj stigao... platila sam ga tad 2000kn no cijena mu je malo niža sad... nikad nije zaštekao, baš je lagan i zaista obavlja sve funkcije kao i veliki lapp

      Izbriši
  7. vidlla sam vec prije te naljepnice ali mi nije uopce pala na pamet tak zakon kreativna ideja...sve pohvale za ideju <3

    btw citam tvoj blog redovito i jako mi se svida sto citanjem osjecam tvoju ljubav i predanost prema pisanju o svemu sto ima ima veze s nama zenama...s obzirom da su blog i tvoja fb stranica upravo i osmisljen za nas, imam jednu temu na prijedlog a to je Billingsova ovulacijska metoda...mnogo zena u cijelome svijetu se koristi upravom tom metodom kao kontracepcijskom zbog svoje djelotvornosti, ali kod nas nije bas toliko popularna...pa ako ces imati volje, molim te napisi nesto o tome, vrlo je zanimljivo, a i vjerujem da bi mnoge od nas zainteresirala time ;)
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš sam polaskana komentarom, to ne mogu sakriti nikako :))) i drago mi je da imam potporu svojih čitatelja, a još posebnije mi je kad vidim da me nastavljate čitati :D što se tiče kontracepcijeske metode, hmhm nisam se dotakla nikada ovakve vrste teme niti ju još za sada ne vidim na svom blogu, ali ako ću imati mogućnosti doći do neke stručnije osobe koja nam može to podijeliti u par pitanja i proširiti nam znanje, svakako će osvanuti u jednom od intervjua :)

      -slobodno mi pišite prijedloge i ovdje i na fb-u :) :****

      Izbriši
  8. preslatke su, šteta pa ih nisam viđala, a vjerovatno ih kod nas i nema :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš su simpatične :D Moje tipkice su većim dijelom poguljene, trećina ih nema ništa na sebi :D. Kad dođem na tipkovnicu s označenim tipkama malo se pogubim jer počnem gledati u ta slova :D. Planiram već dvije godine nalijepiti slova na nju, ali naprosto uživam kad mi netko sjedne za tipkovnicu i ima 13 svijetlećih upitnika iznad glave. Obožavam svoju prastaru tipkovnicu. Koristit ću je dok ne krepa.

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš su lijepe ove naljepnice, definitivno ću morati kupiti pa se malo igrati sa tipkovnicom. zamjenski toneri

    OdgovoriIzbriši