onalove

onalove

ponedjeljak, 7. srpnja 2014.

Mojekrpice.hr

Beauty blogerice se kad-tad dotaknu i outfit tema :P 
No ovoga puta sam bila skooooro pa blizu te vrste posta...
Zapravo, rješavam se nekih, iako meni dragih stvarčica, ali jednostavno mi je žao ih držati u ormaru i čuvati samo zato što volim te odjevne komade, a uopće ih ne nosim (ok, ovo zvuči čudno) kako god, odlučila sam ih teška srca staviti na mojekrpice.hr. Stvari sam nosila svega nekoliko puta, ali isto tako sam shvatila da više nisu moj đir i da bih voljela upotpuniti ormar s nekim drugim odjevnim kombinacijama, pa eto koga zanima, može škicnuti na moj profil pa ostavljam ovdje poveznicu koga interesira:





Nemam puno stvari na prodaju, ali sve su stvari kvalitetne i očuvane. Koliko sam ih platila, išla sam cijenom zbilja nisko koliko sam mogla jer mislim da su odjevni komadi ostali na cijeni jer većina je nošena samo jednom! zapravo, na vama je da pogledate i procjenite, a svakako mi se javite ako ste zainteresirane :*

Nema komentara:

Objavi komentar