onalove

onalove

utorak, 19. kolovoza 2014.

Anketa: Google Analytics


Užasnuta sam zadnjim datumom postanja! Ljudi moji kako meni brzo lete dani! još je veći smak svijeta kad dođeš na more, a onda ti je u sobi toliko slab wifi signal da si jednostavno prisiljen odustati od tipkanja (a ponesla sam dva laptopa, tablet i mobitel -.-) onda pokušavaš uploadat preko moba i mobilnog interneta koji naravno guta 4G i bateriju (dobro da mi od vrućine nije eksplodirao) pa odustaneš, onda se uhvatiš wifi-a u kafiću, pa nisi zadovoljna slikama jer pola ne vidim kad škiljim na suncu, a vremena nema ono sorry ali kupanac me zove :D dobro ajde nije to najbitnija stvar i propast, pa sam se svega ostavila i pošteno odmorila... Aktivna sam bila na instagramu i još uvijek jesam i svakodnevno ubacim par slikica pa me možete pod imenom: marishaonalove pronaći tamo :) mogu reći da je puno bolji od facebook-a, uključiš ga na tri minute, pogledaš šta ima (jer me ionako samo zanimaju fotke) i to je to :) 
I tako, vratiš se sa GO i nemaš vremena za.... - ništa (pa ni postanje :( )! Spremam ispite i istovremeno pišem završni, pa sam pomalo očajna jer nikako da završim anketu i prikupim dovoljno ispitanika koji su naravno anonimni, pa vas od srca molim da mi ju ispunite! Ako popunim do kraja tjedna još 30-tak anketa, službeno obećajem novo darivanje na blogu :D nemorate biti nikakvi znalci navedene teme ankete, bitno da ju popunite:








Sretna sam sa odabranom temom završnog jer putem ovog web servisa ujedno pratim broj čitatelja na blogu kao i od kuda mi dolazite, pa je lijepo vidjeti da imam čitatelje i iz Amerike :) to je samo sitnica u moru svega što pruža GA, pa je vrijeme da se i čitavo istraživanje pomalo privede kraju! Veliko hvala unaprijed svima koji mi pomažete u popunjavanju ankete! :**********************

Nema komentara:

Objavi komentar