onalove

onalove

nedjelja, 14. listopada 2012.

Stress less...

Nedjelja -.- navečer -.- već osjećam one tenzije koje donosi ponedjeljak sutra! argh...
Još ovo malo vremena nastojim stići sve svoje obaveze za nadolazeći tjedan, a opet istovremeno popiti još koju dobru šalicu čaja.
Subota je bila tako dobra! onako provedena u izlasku na maksimalan mogući način sa društvancem, a onda mi dođe nedjelja i leti kao da traje upola manje.
Udah-izdah! udah-izdah! -04!



06.bi mi sad doista trebalo, počela su predavanja, treba držati sve pod kontrolom, pokušati dat maksimum od sebe, ali ovo hladnjikavo vrijeme je samo za potrpat se pod deku! i uzeti koji šećerić da smiri živce :P (oh odmah sam ostvarila br.10)!



Onda kad je već stvarno vrijeme da se pokreneš i pripremiš za sutra, eh valja se dovesti u red nakon vikenda-tuširanje, spremanje (peglanje -.-), piling! 



Balea peel-off maskica već dugo nije stavljena na kožu, ali je odlično rješenje za pripremiti kožu na vanjske utjecaje vjetra i hladnjikavog vremena. Bila sam neko vrijeme koristila Loccitane exfloating gel (sreća da se radi zapravo o malko većem testeriću) koji se za moju kožu pokazao katastrofa. Lice je čisto i "ispolirano" :P ali mi u rekordnom vremenu nastanu sitni prištići.. 

Baleica  zaglađuje kožu...ok ajde da i to probamo.... prve dvije minute su preživljavanje!!! intenzivan miris i jako peckanje, već sam mislila oprati lice,ali onda je prestalo boljet.. 10min se ostavi da djeluje, prozirna je, i zatim se osušena maska odstrani... ali ipak se pokazala korisnom jer mi je skinula sitne točkice na nosu i jagodicama i stvarno zaglađuje :)) (cca 6kunića, dvije dozice dovoljne za 4-6korištenja.)

iiii...idem dalje sa poslićem, želim ugodan ostatak vikenda!
Sretno u novom tjednu :)
:*

2 komentara:

  1. aww ja volim Baleine proizvode, i ako je ta maska stvarno dobra, idem sutra kupiti, =D , nadam se da cu imati iste rezultate kao ti, =D bas je dobro =D jedva cekam =D , citala sam i prosle postove! i mogu ti reci, odlican blog =D

    OdgovoriIzbriši
  2. jao baš si mi uveselila dan :D hvala puno puno :)) samo uzmi u obzir da staviš tanki sloj na kožu, jer će se početi sušiti pa ako naneseš deblji sloj onda je to malko i problem ... javi mi rezultatiće :) odlična je za osviježiti liceko :) idem na tvoj blogić :D

    OdgovoriIzbriši