onalove

onalove

srijeda, 14. studenoga 2012.

Avon colortrend...


ei...

Danas donosim kratku priču moje tek započete ljubavi prema kozmetici Avon. Kolegica sa faksa već je nekoliko godina njihova tzv.posrednica na tržištu u Hr, tako da mi uvijek uvali novi katalog da malo prolistam (i nikad se ne bunim) kažem, idealno kad zagusti ona velika dosada na predavanjima, zjenice mi se šire za svakom otvorenom novom stranicom, tako da efekt -.- ide na onu *_*

Dosada sam naručivala više neke poklončiće za svoje najmilije (uglavnom parfemiće), stoga nisam imala prilike da odaberem nešto i za svoju dušu. Shvatila sam zapravo da mi treba štooo manja verzija neke sitne paletice koju ću moći nositi svakodnevno u svojoj već sad prepunoj mini torbici u koju stavljam kozmetiku koja mi treba tijekom dana bilo gdje da se nalazim. Imati paletu essence od 8 nijansi, a koristiti samo jednu, čak mi je i to stvaralo probleme pri zatvaranju cifera na taškici. Možda bizarni problem ali spojila sam ugodno s korisnim jer sam ionako htjela light pink verziju sjenila za neutralni efekt na kapcima, a opet smeđkastu boju na donji dio kapka koju u poslijednje vrijeme preferiram.




Na slici se nalaze:

  • Avon colortrend ruž - nijansa pink holiday
  • Avon colortrend sjenila – chocolate kiss




Ruž je bio na nekoj akciji 15-16kn i boju koju sam tražila bila je sasvim pristupačna tamnija verzija rozne boje, rekla bi hm...boje maline. Kremast, ali ne previše, dugotrajan, ne ostavlja nakupine na usnama (što mi smeta kod catrice ruževa -.-) i ostavlja lagano boju koja djeluje podosta prirodno, za mene odlično jer inače nisam fan nekih jarkih boja. Zanemarite moju buuu sliku sa podočnjacima od neprospavane noći (što su glupi snovi u zadnje vrijeme), mada mi nije važno ako netko stavi kritiku...uglavnom rozni efekt se ajde recimo vidi...



Sjenilo colortrend ima dvije krasne boje -svijetlija je nešto između boje šampanjca u koju je dodano mrvicu najsvijetlije pink boje, dosta je šimerast, svjetluca samo pod jakim svjetlom, a za dnevni look je sasvim prikladan.
Smeđa boja, koju stavljam na donji dio oka je boje milka mliječne čokolade :) (joooj da mi je milke sad tu na stolu) i jedino što me razočaralo što ima šljokice, ali ne previše, jer sam ipak htjela da ih nebude, no opće nisu primjetne...jedino se bojim da mi tu i tam koja ne uđe u oko :/ eeee onda bude problema...cijena je također bila tu negdje gdje i ruž, ugrabila sam popust :D
Na prsteku mi je s lijeve strane ta pink-šampajn boja :) a na desno je milka..pardon -smeđa boja sjenila :)) 
I sad kad vam tipkam već je 21 sat, nanjela sam na svoju artdeco bazu ova sjenila negdje oko 14 sati i još je sve na svome mjestu kao da sam se tek sad našminkala! 

Koji Avonov proizvod bi vi izdvojili kao odličnu stvar? :)
Piššššššššššššite mi :*****

2 komentara:

  1. U Avonu sam od 8.razreda :D Najbolji njihov proizvod IKAD mi je bil sprej za tijelo od vanilije i sojinog mlijeka koji je u ono doba išel ko lud, ne znam zakaj su ga ikad povukli iz prodaje. :D
    Sad obožavam njihove lakove koji jesu malo skuplji ali su itekako kvalitetni, em godinama mogu stajat u bočici, em danima na noktu.
    Serum za suhe vrhove je isto jedan od omiljenih. I koristim njihove šampone iz AT kolekcije, iz koje je i serum. Super mi je kaj cijela kolekcija ima isti (fenomenalan) miris, pa se s vremenom nikad ne gubi iz kose s obzirom na to da su svi proizvodi za kosu istog mirisa. :D
    Kaj se Colortrend proizvoda tiče, nisu manje kvalitetni jer su jeftini. Kao i u svakom drugom proizvodu, u Avonu ili bilo gdje drugdje, uglavnom se plaća ili marka ili ambalaža. Ova plastika je lako lomljiva, meni se gotovo svako CT sjenilo ili ruž razbilo dok sam se seljakala iz zg u kc svaki vikend. Kod skupljih ruževa plaćamo fensi šmensi kutijice. Al velim, da CT proizvodi vrijede i više od svake kune koju dam za njih, vrijede. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. to je dobro znati sve što si mi napisala, da ubuduće zapamtim i malo svoju pažnju priklonim tim proizvodima koje si napisala...možda će mi zatrebati nešt slićnog pa da isprobam :) sklona sam stalno mijenjanju nečeg a sve usvrhu da mi dugoročno paše, i onda se iznenadim nakon dva tri puta kak zapravo mi ne odgovara pa ajmo nešto drugo... srećom u poslijednje vrijeme uspijevam naći ono što mi treba, ali oči uvijek ulove i nešt kaj netreba XD

    OdgovoriIzbriši