onalove

onalove

utorak, 27. studenoga 2012.

Gift for him...


Poklon za NJEGA...?!????!??!??!??!?

Božić – vrijeme darivanja. Zašto mi to uvijek zadaje probleme, a posebno one probleme -što pokloniti dečku za nadolazeće blagdane. Uključimo također i sv.Nikolu. Mogućnost za bankrotiranje jer 99,99% -.-
Stoga treba pametno raspolagati novcima, tako da se pravilno rasporede i za ostale bliske osobe. Ne volim uskratiti poklon svojoj obitelji samo da bih dečku poklonila nešto extra skupo. Takva nisam niti želim biti. Ravnopravnost u mom novčaniku mora biti zakon! Smatram da kupovina za bolju polovicu nemora biti nužno skupa da bi bila uspješna, nego mora biti kreativna i maštovita!

Pa ajmo uključiti taj mozgić :P

Prošle sam godine dečku kupila za Božić jastuk u obliku iphona. Pronašla sam ga na njuškalu pa mi je stigao za tri dana. Koštao je negdje oko 100kunića. Veseli muški dodatak njegovoj sobi :)


 ima svakakvih jastuka koji asociraju na LOVE time i na netu, ebay-u, ali i u dućanima. Ili kupite dvije jastučnice, boju za tkaninu koju možete naći u mulleru za 20-tak kuna i napravite jednu ovakvu slatku priču :)



VEZA U POČETKU

Jao, kad se samo sjetim tih početaka :) ni sam ne znaš što ON voli, a moš mislit da on zna što ONA voli :D. Vrlo vjerojatno neće pogriješiti sa parfemićem i bombonjerom, a to sve cure padaju :) no sad kad spomenem da poklonite šalicu, bit će ona faca -joj daj molim te i slićno...ali ne mislim na one slatke lovely šalice nego ovu koju vam predstavljam na stranici poklonime.hr
Šalica u obliku objektiva, ooo to bi i ja voljela! :)) crna, primamljiva, dizajnerska, cijena 149kn, paa smatram da nije sad full skupa. Link je tu pa si pogledajte:


Ako vas ni to ne inspririra, dm je stavio na tržište super parfemiće u obliku kubanke, a nedavno sam vidla i bačvica set sa tim parfemom, oh kako fino miriši! Dečku sam ga kupila za ročkas, miris je pravi kubanski! Da ne pričam da ga njegov tata obožava krasti :P XD.

Ako niti to ne pali, ako stvarno nemate pojma što mu kupiti, trk u muller po poklon bon i neka si sam kupi ono što želi, na poklon bonu mu nacrtajte srčeka i te spikice :) ili mu kupite poklon bon za šišanac zurkice u nekom frizerskom salonu :)



OZBILJNA VEZA

Ok, prošli ste već davno ovakve početke, stare ste iskusnjare :), ima nešto više oko 2godine uspješne ljubavi iza vas i veza vam normalno funkcionira... eh vrime je i za nešto važnije poklončiće. Nebudemo se obeshrabrili jer u novčaniku nema puno novčanica nego ćemo razmišljati pametnije.

Muška narukvica je prva koju ću spomenuti. Bilo čelićne ili one od kaučuka nisu stvarno skupe, a dugotrajne su i ne hrđaju. Više bi ih izdvojila kao mali poklončić za sv.Nikolu -onak stane u čižmicu :) a i nisu skupe, od 70-tak kn pa na dalje moguće ih je kupiti u zlatarnama i srebrnarnicama, a ima i na njuškalu pa evo vam linkić:

Drugo što i mene mami, ali kojom drugom prilikom, jest dizajnerska torba za laptop. Odličnog izgleda svijetle boje za nekim sitnim natpisom, baš za njega. 179Kn nije puno jer će uspješno čuvati njegovog najboljeg prijatelja bilo na stolu ili na putu...pa nek se preserava pred ekipom da mu cura ima ukusa :D a ujedno ste izvršili svoju zaštitničku ulogu prema njegovom miljeniku. Link je tu, škicnite: http://www.poklonime.hr/poklon/confidential-dizajnerska-torba-za-laptop/240/



Možda neozbiljno od mene, ali slijedeći savjet je po mom mišljenju vrlo sladak za dečkića. Već sam nekoliko soba i to muških vidjela svijetleće zvijezdice na stropu koje navečer stvaraju iluziju zvijezdanog neba. Astronomija ih je uvijek interesirala, ali samo ovako vizualno bez daljnjeg istraživanja ili slučajno čitanja kakvih stručnih knjiga. Ova kornjača  zamijenila je standardne medeke jer ima super funkciju! Noćno nebo nek mu osvijetli svaku večer, a u dvoje će biti prekrasano i romantično :) Ako i mame čitaju moj post, ovo vam je također savršena prilika za limače. Nek promatraju zvijezdice prije spavanja, vjerujem da će ih uspavati :) Cijena je i više nego poželjna: 68kn ...kradem sliku sa njuškala, bila je nešto jeftinija, ali nije više na prodaju...




Novčanik... moram li govoriti o njemu nešto više? -not, samo neka bude što jednostavniji.



Majice s natpisom – da! Možda stara fora, ali neki natpis zbog kojeg vas zeza ili vi njega zezate, podići će atmosferu na zafrkanciju i osmijeh :) otisnite njihov željeni auto, neku njihovu motivirajuću rečenicu za kojom se povode, ali nemojte pretjerivati i tiskati nešto sladunjavo. Dečki vole biti čvrsto na zemlji sa dozom ozbiljnosti i makar su pred vama romantični, sladunjavi i sl.

XD

ZARUČENI, U BRAKU ILI NEŠTO TREĆE

Eh, eh... tu su svakakve teze u pitanju. Od onih da se unaprijed dogovara tko će kome što kupiti – "srce,ti meni kupi brijači aparat, a ja ću tebi kupiti one željene naušnice u zlatarni." khm... tu bi se sa nekima i složila i nebi složila. Prvo, gdje je ono uzbuđenje prilikom otvaranja poklona, a s druge strane bi se složila sa tom opcijom ukoliko znate da će uvijek fulati poklon, pa bolje neko zadovoljstvo nego bacit novce u nezadovoljstvo. Neću ispast da podcjenjujem, na to ne mislim, ali ipak smatram da bolje kupiti nešto što će ti izmamiti osmijeh na lice, a ne glumiti da si sretan, pa nećeš nikad to koristiti ili se u najgorem slučaju, sramiti pa staviti u ladicu nek zjapi onaj poklon kupljen od srca.

Za koju godinu smatram da ću i ja tako kupovati u dogovoru sa voljenim, ali ne u svakoj situaciji -od rođendana pa do Božića. Ako baš ne stignem razmišljati o poklonima, uz sve ostale obaveze ha onda je ovo idealna kombinacija. Nikad se nisam požalila što mi je dečko kupio, mislim da je taj dar NEfulanja nasljedio od majke :) od sjajila, ruževa, ženstvenih marama do poklon bonova za masaže.
Evo baš kad pišem iskoristite tu priliku -  POKLON BON -MASAŽA CIJELOG TIJELA. Oni ga mogu iskoristiti u roku 6mjeseci, a cijene su im stvarno pristupačne -od 100kn pa na dalje, ovisno o kakvom se tipu masaže radi. Beauty salona ima u svim gradovima, priuštite mu novo iskustvo sa ANTI-STRESS masažom.

ON zbog posla puno putuje, a svima njima je mana -razgovaranje na mobitel kad voze. Mene to užasno živcira jer vidim to tzv.mučenje zbog kojeg usporava vožnju, nemože promjeniti brzinu, pokušava se koncentrirati i na cestu i na taj važan razgovor kad ga stranka zove. Tome mora biti kraj! Evo moj poklončić dečku s kojim sam 4 godine u vezi bit će handsfree blotooth slušalica. Ne smetaju žice kod standardnih slušalica, nemora držati taj mob u ruci, ne ometa tijekom vožnje. Dugo je na tržištu ovakva stvarčica, ali cijena im je drastično pala. Od 200kn pa na dalje mogu se naći različiti modeli i u informatičkim dućanima. Nisam još kupila, želim vidjeti ponudu u dućanima,plus pogledati što net nudi...link je tu: http://www.njuskalo.hr/mobiteli-oprema/bluetooth-handsfree-zvucnici-iphone-druge-mobitele-oglas-6455512



ima nešto još bolje i novije: zvučnik-slušalica, možete ju pronaći na njuškalu:



Sat bi kupila baš u ovakvoj fazi koju sam naznačila. Mislim da nema potrebe kupovati tako skupocijene stvari prije ulaska u bračnu zajednicu i slično. Zašto? -pa prvo, kao studentica nemam neka prevelika primanja, a možda i s druge strane se držim one stare: kupiti sat u vezi, znači samo prekid veze. Uvjerila sam se u to kod frendice, ali to nemora nužno značiti da je istina. Više gledam onako financijski – trošiti brdo para na sat u vezi, onak ko voli ne izvoli, ali što ćeš mu kupiti slijedeće? Sigurno opet nešto extra skupo. Kad u braku dođe trenutak za tako neki skupocijeni poklončić, osoba kojoj pokloniš više poštuje taj poklon i više mu je stalo do tako nečeg. Stoga ako ste već podosta u bračnoj zajednici možda je vrijeme za jedan ozbiljniji detaljić na ruci :)


Primjer vam može doći i od njegovog auta. Što mu fali u autu, teka automobilska dodatna oprema, priuštite im tu mušku ljubav. Možda želi novi radio u autu...

ili... neke sportske rukavice za vožnjicu s njegovim limenim ljubimcem:


Tražite nešto posebno? Isprsite se! I to u dvoje... maknite se od uobičajene rutine i priuštite si putovanje u dvoje – kamo? Pa na moooore! :))) nemojte reći da ne želite na more kad se ne možete kupati, itekako možete! Kolektiva svako malo nudi super paketiće koji vas vode u hotel...osobno sam bila na takvom tzv.izletu i bilo je prekrasno. Dečko me prošle godine za novu vodio u Lovran u hotel što sam smatrala da je preveliki zalogaj za nas dvoje, ali htio je vidjeti more izvan sezone. Ocjena +5. kupali smo se u hotelu, lagane šetnjice uz rivu, a vani je bilo 15stupnjeva, dok je u našoj miloj podravini bilo -5stupnjeva. Da ne pričam da sam vidla dupine :D za doručak ne brineš, papaš koliko hoćeš, hotelčić se brine o vama. Iskoristite priliku u Opatiji zajedno, a kupon nemorate odmah iskoristiti, ima vijek trajanja u prosjeku od dva-tri mjeseca... za tri dana u Opatiji, dva noće nja za dvoje i možete spajati kupone i ostati duže za tako nisku cijenu u hotelu, ma evo link: http://www.crnojaje.hr/Deals/Details/605


Navest ću ovako brzinski još neke mogućnosti: kravata, košulja,ozbiljnije-manžete za košulju, fora pidžama, bokse, maskica za mobitel,lančić, aparat za kafu, retro radio, knjiga, pretplata na časopis, poklon paket -losion i parfemić, slušalice za mjuzu, rokovnik, set penkala, original igrica za komp,dodatni kompjuterski uređaji -zvučnici, usb, stalak za mobitel, privjesak za lančić,remen, fotoaparat...


Ovo je nekoliko mojih savjeta ća kupiti našim muškarčinama :) .
ŠTO ĆETE IM VI KUPITI?
 Želim vam uspješno traženje ukoliko još niste pronašli idejalan poklon ;) 

4 komentara:

  1. haha ja bi da moj imaginarni dečko meni kupi ovakvu majicu na ramboja :P
    nego, zanimljive ideje, ne samo za božić neg i općenito... poklon bonovi su super stvar, s tim definitvno nemreš fulati! isto kak i majice, bokserice i sl. stvari s natpisima...

    OdgovoriIzbriši
  2. Pročitala sam post u jednom dahu.Imaš zanimljiv stil pisanja.I ukrala si mi sliku rukavica :P hahaha.Inače,super ideje.Neke sam već probala neke tek treba da probam haha.Sve u svemu svala čast na trudu i iscrpnom članku :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ela, pa pokloni nešto dečku koji ti se sviđa...ko kaže da ti službeno mora na fb-u pisati da si u vezi :D Readhead, ta slika rukavica bi rađe kupila, ali su skupeee.... ali si mi definitivno uljepšala dan <3 sretna da ti se sviđa moj stil pisanja :) :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Super mi je ova šalica ko objektiv, samo što je više nema za kupiti...ima neka slična ko termosica na ebay-u.

    OdgovoriIzbriši