onalove

onalove

utorak, 5. veljače 2013.

Lush Ultrabland


Čišćenje lica trebala bi trebala biti jednostavna stvar... prije su piplsi mogli računati samo na vodu kao jedino rješenje za čistu kožu...danas ni to nije dovoljno...ok, neću spominjat raskošnost i mogućnosti koje su si egipčanke i sulejmanke priuštile, dan danas su takve stvarčice luksuz od nekoliko tisuća kuna...od ružine vodice do ostalih prirodnih bogatstava...kad smo već donekle kod prirodnog, želja za poznatim LUSH proizvodima iz dana u dan bila je sve veća...od želje za onim neodoljivim kuglicama za kupanje u kadi koje podsjećaju na kolačiće do prekrasnih preparata za lice,kožu i kosu!

Sjećam se kad sam ih po prvi puta vidla na jednom youtube channelu djelovali su mi fujkasto u onim iritantnim crnim pakiranjima i nekako su me odbijale, ali istovremeno sam razmišljala o tome kak bi bilo-da bi bilo barem jedan proizvod da isprobam :P
I tako vrijeme prolazilo, pa i ja prolazila 5puta kraj Lush prodavaonica, onako letimično u shoppingu vidla krasne njihove dućančiće...pa na Špancirfestu su imali jedan svoj štandić gdje je bila tolika gužva da mi je ona prodavateljica uvalila samo na dlan stick ružinog parfema da isprobam, a poslije su me ljudi odgurnuli zbog grrr gužvetina i više i da sam htjela nisam mogla do štandića -.-

I tak... prošlo vrijeme, nisam jedan period razmišljala o tome i tak... sve kad sam ostala ugodno iznenađena i dobih na poklon malenu stvarčicu zvanu: Čistač lica - Lush Ultrabland :D oujea




Ovaj malecki ima sadržaj čudotvorne kremice od 100grama...citiram: uklanja sve što mu se nađe na putu, a svi tipovi kože nakon njega ostaju ultramekani i superglatki :D stvarčica je zaista ovakva kakvom se opisuje. Već neko vrijeme tražim idealnu kremu koja će mi napokon pomoći u ove suhe zimske dane da mi se ne uništava na hladnoći makar koristim balea aqua serum gdje god da jesam...ali nešto mi je nedostajalo i dalje... no da se vratim na Lush, ovo je krema koja se odstranjuje sa lica.

Napravljen je ručno sa svježim sastojcima: ružina vodica, pčelinji vosak, med, estrakt svježe perunike, glicerin, apsolut ruže, ninktura benzojevca, natrijev borat, metilparaben, propilparaben. Sastojci su i više nego sam očekivala :)
I tako za vas sam pripremila jedan test čisto da se vidi koliko je jak, a tako je nježan na licu. Stavila sam neka sjenila na ruku što sam više slojeva mogla.



Krema kad se nanese je jaaaaako masna, nije ljepljiva, ugodnog mirisa pčelinjeg voska, nije vodenkasta,lako se razmazuje. Ono što je potrebno raditi tijekom korištenja ove kreme jest kružni pokreti i to raditi barem 2-3minute. Sa njime nije nužno samo čistiti šminku, koristim ga i za večernji tzv.piling premda nema čestice koje bi ga karakterizirale kao piling.



Nakon toga se osjećam baš masno XD imala sam dojam prvi puta, da ga neću moći odstraniti...s vodom se neće tek tako lako odstraniti stoga treba koristiti ručnik koji se malo namoći također kružnim pokretima lagano odstraniti taj masni sloj. Na pakiranju piše da treba odstraniti vlažnom blazinicom, ali meni je blazinica premala, a i skužila sam da je brže to napraviti ručnikom.



Ovdje sam za brzinski testić koristila samo vlažnu papirnatu maramicu, nečistoća se vidi tek kad se odstrani masni sloj.






Koža je stvarno ultramekana nakon tretmana i što je najbolje ne zatezuje kožu nimalo, stoga nije potrebno nakon njega nanositi kremu, na proizvodu je naznačeno da ljudi koji uistinu imaju problema sa kožom savjetuju da mjesec dana koriste isključivo Ultrabland jer će joj vratiti balans! Koristim ga 2tjedna, ali sam shvatila da nije baš ok ako se koristi svaki dan, baš  zbog toga što je mastan, znali su mi 2-3prištića skočit baš zbog toga, stoga ga koristim tjedno 2-3puta i mogu priznati da sve sitne bubuljice, točkice,mitesere malo po malo uspješno ih odstranjuje i zaglađuje kožu!


Bočica će biti dovoljna za 2-3mjeseca. Svakako preporučujem! Slike su nastale tijekom učenja međunarodnog poslovanja, pa onda znate kakvo je to bilo učenje XD
Volite Lush proizvode?

:*

Broj komentara: 14:

  1. S obzirom na slike i sve što si napisala, ja bih to rado isprobala, ALI Zagreb mi je daleko, a nekako nemam naviku naručivati preko neta proizvode iz Hrvatske. Ali na svu sreću, 23.2. dolazim u Zg na BBDay i nadam se da ću obići i Lush :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hmhm...nisam išla pogledati dal imaju on-line prodavaonicu, ali čini mi se da imaju :) svakako reci prvo prodavačici kakav tip kože imaš..poklon sam dobila nenadano od dečka koji je bez mog znanja otišao u lush i tražio nešto za čišćenje lica za mješovitu kožu :D naježila sam se od sreće što se sjetio...takve stvari baš da muški pamte...i nije ćesto :P aaaaa dolaziš a? :) i ja ću doći :D

      Izbriši
    2. Dobar dečko :D Prijavila sam se i dolazim ako ne bude nekih problema, ali nadam se da neće. :) Onda se vidimo :D

      Izbriši
  2. Hm, čini mi se zanimljivo ali se bojim da bi mi bilo premasno.. Aaaaaaaaa kak lijepo od dečka :))) Vidiš kak zna što ti treba i čak te sluša kad pričaš hihih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. masna je jako da..zato ju ne koristim puno...jep, kog će slušat neg mene ;P

      Izbriši
  3. Izgleda interesantno, ali posto nas LUSH napusta, ja vise ne smem da gledam i citam postove o njihovim proizvodima. Jednostavno sve ih zelim. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to kod vas Lush odlazi? to nisam čula... da tak bi zapravo one loptice za kupke doslovno pojela kad zamirišu i tak su slatke juuuuuj :D

      Izbriši
  4. Obožavam Lush i mrzim što su zatvorili dućan u Splitu. Imaju online prodavaonicu, ali nije to isto kao kada uđeš u nju - zato ej svaki moj posjet Zagrebu pravac Lush :)
    Na ruci se ne vidi koliko nečistoće ima sve dok je ne obrišeš. Sviđa mi se! Lush nas napušta??? :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgleda divno, tek kad obrišeć nečistoću vidiš koliko je ima :)
    Lush nas napušta??? :( Mrzim što su prije par godina zatvorili dućan u Splitu, uvijek sam morala čekati neki poslovni odlazak u Zagreb da poharam dućanom :) Imaju i net prodavaonicu, ali nije to isto kako kad šetaš tamo, istražuješ i mirišeš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pretpostavljam da ti je net štekal što se tiče komentara, meni isto šteka tu i tam grr... ako ništa drugo barem net prodavaonica je nešto od njih... predobre stvari imaju, ali definitivno osjećaj nije isti..

      Izbriši
  6. nice blog ,great things
    follow back, if you like :)

    OdgovoriIzbriši
  7. hmmm neznam da li bih tako što kupila jer mi je koža masna i reagira na sve što ima teksturu kao krema.. ipak ću ovo preskočiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moja je koža do kraja dana ultramegaextra masna -.- ali ono, ne koristim svaki dan ovu kremu pa vidim ipak neke pozitivne rezultate :)

      Izbriši