onalove

onalove

srijeda, 27. veljače 2013.

Njega kose 1.dio

Šećerići moji :) nedajmo se ovom depresivnom vremenu vani... zato sam odlučila tipkati   na ovu temu njege kose koju nastojim ukrotiti ne samo na svojoj glavi već i ovdje sa vama...temu koju ću predstaviti danas je nešto što me potaklo na promjenu koja će se mooožda i vama svidjeti, a to je idejalna četka iliti češalj za kosu! (ili vam se možda i neće svidjeti, no ipak ću iznijeti svoje mišljenje o novoj stvarčici u kupaonici ;)

Godinama se mučim sa kosom i nikako da uhvatim neki idealan češljić a da mi ne ostane kako bi se reklo "gljunta" na četki jer čim vidim 1000lasi koje su ostale u češlju dobro da se ne rasplačem -.- Kosa mi ima nagle promjene posebno kad je o vremenu riječ... da sad izađem van na ovu kišu, u roku pola sata bi bila tako nakovrčana da bi mi se kosa doslovno pretvorila u neku vrstu grive i ne osjećam se ugodno jer to leti na sve strane...ok, ionako imam prirodnolaganovalovitu kosu no čim se sprema novo godišnje doba imam tu i problema sa tjemenom koje se jaaako brzo masti... 

Za početak pričam o četki za kosu koja mi je više napravila štete nego koristi. Pokušala sam koristiti više njih, od gumene četke, pa sam pokušala sa drvenom sa podosta tih iglica i tisuću ostalih samo ne znam kako bi ih definirala i dočarala koje su sve četke prošle mi kroz kosu.. ova zadnja je napravila ovo:


Bez brige - pazim i što jedem... jako malo teške i masne hrane njupam, nastojeći klopati sve vitamine i voće i povrće koje se savjetuje ne samo za zdravu kosu već i za bolji ten i ljepše nokte...ali nužno nemora značiti potpuni oporavak svega navedenog. Mislim da većinu problema naprave i gumice za kosu i četke koje previše iritiraju tjeme i čupaju kosu. Najgore mi je kad zbog umora zaspim sa gumicom za kosu koja toliko čvrsto drži mi podignuti repić da me ujutro boli tjeme na glavi :((((  iii baš zbog ove slike i jednakog prizora u mojoj kupaoni odlučila sam se za jednostavniju verziju...



Ebelin češalj za kosu jednostavnijeg je oblika, ne čupa kosu, vrlo tanak i ono najvažnije što me oduševljava jest da nisam opće vidla vlasi tijekom česljanja da se zadržala na češlju! Vrlo lako ga je održavati-čistiti, a zbog svoje jednostavnosti ne može naštetiti ni tjemenu ni vrhovima. Cijena u dm-u je sasvim prihvatljiva: 


I za kraj da napomenem još jednu prednost ovog češljića, sa četkom mi nikad nije uspjevao razdjeljak na tjemenu i nije mi bio onako savršen kao kad frizer napravi u salonu... sa ovom četkom sam i ja napravila ravni razdjeljak bez imalo muke :DDDD eto moje rašćešljane kose koju uzgajam ;P


bu! ;) Ispričavam se što se ne vidi mnogo duljina moje kose, možda je duža od ove slike za još kojih 2cm, imam kratke ruke za fotkanje ;) Ovo je 1.dio koji sam započela sa jednostavnijom verzijom... 2.dio će biti vrlo vjerojatno koji šamponić i regenerator koristim već duže vrijeme, a uspješno rješava neke problemose, a za 3.dio spremit ću temu kako produljiti kosi dan-dva života bez pranja ;)) te jednu fora tehniku uvijanja kose sa prstima :D 

Kakve četke/češljiće vi koristite?
:*

Broj komentara: 13:

  1. Lako mi je za tebe,moja kosa je toliko čičkava i čupava da mi četke pucaju od nje :D.Prvo sam imala onakvu kao sa prve slike samo plastičnu i kockastu i tako ti se ja jednog dana češljam i samo mi se prepolovi četka haha.Onda sam imala još jednu istog oblika kao na prvoj slici,također plastična i ja da se počešljam kad ispade ono sve iz nje.Reko bi čo`ek kosa mi gusta i jaka,a od tog ni G ni J :D jer mi opada i prorijedila se.Onda kupim neku male drvenu (također ebelin) kontam ova mi garant neće puknut`,i nije pukla al se ne uspijem počešljat fino s njom jer je mala i čupa me.Btw ovakvoj kosi kao što ja imam se preporučuju baš ovi češljevi kao što si ti kupila,ali ja se s tim ne mogu fino počešljati jer mi prođe nekoliko pramenova kroz te šupljine i onda nije to to :D (nezz kako objasnit`).Tako da trenutno koristim onu prvu spomenutu četku iako je pukla,ona mi najbolje rasčešlja.A imam želju nabaviti ovo:
    http://www.millies.ie/Images/Tangle%20Teezer/tangle-teezer-purple.jpg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajoooj stvarno imaš peh što se tiče kose, ali to samo dokazuje stvarno koliko ti je kosa snažna! koliko sam imala prilike vidjeti na tvojim fotkicama tvoju slatku crvenu kosicu izgleda prekrasno, moja je jedan dan super, drugi dan nije, pa se vrti u krug...
      uh, sad sam išla vidjeti tvoju poveznicu, pretpostavila sam već koji je češalj u pitanju, navodno su veliki hit ti češljići... možda naručim čisto da vidim o kakvom se to češlju radi... nadam se nekim jeftinijim verzijama na ebay-u :PPPP

      Izbriši
  2. Citala sam kako treba koristiti cesalj na mokroj kosi, ali ja moju grivu tim cudom ne mogu ukrotiti, pa koristim cetku bez jastucica, a kada je oko 70%(i vise) suva koristim normalnu, veliku cetku. Onu klasicnu, pravougaonu. Ta mi se najbolje pokazala i nije mi iscupala pola glave kose do sada. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš sam u prethodnom komentaru koji mi je stavila crvenokosa ljepotica razmišljala o tom češlju koji kruži kao nova verzija koja je idealna za kosu, pa ako će biti prilike naručit ću sa ebay-a.. eh vidiš, koristim cijelo vrijeme jedan češalj, trebala bi malo više razmislit o tome da koristim kombinaciju dva češlja -jedan na mokru, drugi na suhu kosu, zasad je (da pokucam u drvo) ovaj ok za oba slučaja...

      Izbriši
    2. Tangle Teezer možeš naći i na feelunique(tačka)com

      Izbriši
    3. hvala draga, bit će mi od koristi :D

      Izbriši
  3. haha awww i ja imam cetku kao u tebe samo sto je nije iste duzine vec pola od te tvoje, ali je bas dobra, lahko cesljati kosu, i ne bude puno dlaka. i mogu lijepo mokru kosu isto cesljati,, jer i ja sam bas gledala na TV-u o cetkama, kako vazno imati dobar cesalj za kosu =D
    lijep post
    =D
    <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a imaš, ajde super mi je čuti zapravo da je od koristi jer ju koristim tek nekoliko dana, zadovoljna sam od prvog korištenja... hvala ti :D aaa gledala si? ajde ako su još štogod pametnog rekli na TV-u slobodno mi napiši :))))
      pusa :****

      Izbriši
  4. Čini se taj češalj koji si kupila kao super izbor :) Ja imam već dugo drvenu četku... sve je drveno i nisu puno guste one "iglice" pa me ne čupa... ali ja nemam naviku puno se češljati... najčešće je to jednom dnevno, kad se dignem i to je to :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa ta jednostavna alternativa mi je sad važna kak mi je kosa narasla...inače sam imala bob-rihana stil zurku prije 2godine... i kak mi raste tako se više petlja, a u noći me davi XD pa ju moram staviti lagano onako u rep jer me ko zmija davi oko vrata :P tak da više puta ju češljam preko dana...

      Izbriši
    2. Em, oh my gosh, stavljaj slike te zurke, baš me zanima!

      Izbriši
  5. Imam ovu Ebelin četku za kosu već više od tri godine i prava je stvar - bolja mi je od svih četki i češljeva koje sam koristila, lijepo počešlja kosu i ne čupa :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja imam 2 četke za kosu iz Avona i super su :)

    OdgovoriIzbriši