onalove

onalove

ponedjeljak, 20. svibnja 2013.

APIVITA - lip care with pink rose

Makeup MAYhem day 10
(postam svaki drugi dan u 5.mjesecu :)

DA, da, slobodno me hudite, jučer nisam postala jer nisam stigla :(((((
Možete vjerovati da je moja jučerašnja smjena trajala 16sati? eto toliko o mojoj građanskoj dužnosti prema lijepoj našoj, radila sam na izborima nedaleko od grada, odgovornost zamjenika predsjednika mi je teško pala samo zato što nisam stigla postati :( no, nadoknadit ću ja svoj omiljeni hobi :)

Za postić sam pripremila Apivitin balzam kojega sam u prethodnom postu hvalila koliko mi se sviđa što je došao u moje ruke :D razlog zašto sam kupila novu mazilicu leži u tome što sam htjela isprobati nešto prirodno (makar sam i Loccitane balzame koji su također prirodni isprobala, ali nisam bila zadovoljna jer su kratkotrajni na usnama) i nešto što sam više puta pročitala ne samo na drugim blogovima, već i u časopisima :D






APIVITA - WITH PINK ROSE je balzam sa nevjerojatnih 99%prirodnih sastojaka koji je spreman za moje usne kao proljetni pupoljak nove generacije :)))) sadržaj koji skriva u svom roznom plastičnom prekrasnom pakiranju jest roza ruža, organski pčelinji vosak i maslinovo ulje zbog kojeg se dugo zadržava na usnama. 




Plastično pakiranje započinje sa roznim poklopčićem na kojem  piše čitav preostali sadržaj balzama kojeg ja (koja nisam kao likovi iz teorije velikog praska XD) ne razumijem u cijelosti, no opet mogu pročitati da sadrži mnogo ulja, od onog navedenog maslinovog do ulja jojobe i voćnog ulja? hm zanimljivo...
Zemlja podrijetla ovog ljepotana je Grčka. Otvaranje poklopca nije niti preteško niti prelagano, neka zlatna sredina, pa se ne treba brinuti oko toga hoće li se u torbici otvoriti i zagubiti u silnoj gužvi unutar torbice :D Proizvod unutar crnog dijela balzama je po prilici 2/3 i mislim da je to sasvim dovoljna količina




Znam da se vidi kako sam ga već koristila, no čim ga otvorite vidi se kako je na koso odrezan i baš mi djelovao na prvi pogled onako prirodno. Apivita se brine o tome da proizvodi iz čitavog asortimana budu što više bio-razgraditi i što bolje tradicionalnog tipa (kao stare staklenke iz prvih apoteka svijeta). 

Pa eto samo da kažem koliko je odličan, okupila sam još neke koje imam kod kuće i od frendica, dakle -na slici vidite plavi(kakao maslac i spf 20 u-super stvar za sunčanje i ljeto pa su usne zaštićene na suncu), smeđi(sa propolisom) i crveni(crni ribizl) koji ostavlja crvenkastu boju na usnama :) Ukupno se u kolekciji može naći 7 različitih okusa, a iz kolekcije su 3 sa bojom i 3 bez boje. Npr. plavi je žućkaste boje i odličan je sa muške koji bi mogli ovu stvar vrlo lako zamijeniti sa tipičnim melemom ( vidla sam da ih većina i koristi :P) Žuti od kamilice je sa spf 15, a crni je najnoviji u kolekciji i za izrazito suhe usne kojima je isušena sluznica i vrlo su dugotrajni po svojoj trajnosti. Troši se vrlo sporo i najbolje je otkriće u posljednjih nekoliko dana koliko ga i koristim :)




Apivita se ne nalazi u svim ljekarnama, većinom u Zg-u, no možete ih naručiti i putem interneta ili skoknut na ovu STRANICU ako ih želite upoznati i pogledati karakteristike ostalih okusa ili naručiti (cijena 55,50kn). Usput okus nije neki bljutav, niti ga se nešto osjeća, doslovno poput vode, moj se malo osjeća po maslinovom ulju no većinom samo po teksturi jer mrvicu djeluje masno. Omekša usne toliko da će se svidjeti drugoj polovici ;D Znate onu da dečki nikad ne vole ruž/balzam/labelo na usnama - e ovo je odlična stvar plus 99%prirodno :)) di ćeš bolje :D i na slici vidite da ne ostavlja neku bojicu...




Za kraj - naušnice koje nosim sama izrađujem :)




Koje mazilice vi trenutno koristite? :)
Šaljem Apivita-cmok svima :D :*

Broj komentara: 6:

  1. Super su mi ti Apivitini balzami :D A i ti si mi prekrasna :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako jako primamljivo zvuči :)) Ja imam sada od Yves Rochera balzam u tubici... i Labello s mentolom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Već sam ih stvarno puno puta gotovo kupila, ali kako sam dobro opskrbljena, ipak na kraju preskočih... Ali doći će i oni na red!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjeruj mi, ja isto imam previše labela, ali ono meni ko da nikad nije dosta! :D ali ako sam zadovoljna s nekim, onda ga koristim par mjeseci, npr prije toga sam recenzirala labello lip buter, ali dolaze topliji dani, stoga sam odabrala nešto laganije za proljeće, zima je srećom iza nas :)

      Izbriši