onalove

onalove

ponedjeljak, 15. srpnja 2013.

Travel bag

Prije nekoliko dana dobila sam upite od par djevojaka bi li mogla napraviti jedan post o tome što sve treba ponijeti sa sobom na more... možda više onako neki podsjetnik pa da ne bi ostalo kod kuće nešto na što se računalo ponijeti...nema mi goreg osjećaja od toga! :P mi žene sklone smo nekad - nekad pretjerivanju pa me ista stvar prošle godine koštala izgubljenog živca samo zato jer mi je jedna haljina ostala kod kuće, a htjela sam ju isfurati na moru :D




1. Krenimo od početka! Također se spremam uskoro na more i vrlo mi je važno da par dana prije službenog spremanja počne sezona lova - uhvatiti sve i spremiti u kovčeg :) Stoga prvo i osnovno - nikad se ne spremati dan prije ili isti dan za neko putovanje! to može samo iživcirati čovjeka jer nam nije sve na dohvat ruke. 5-6dana prije valja pripremiti robu koja će se nositi i oprati! da, da oprati kako bismo ju čistu spremili za more. Sjećam se baš eto sada na ovu temu o čistom rublju jedne cure na trajektu koja je otvorila kovčeg jer je htjela uzeti ipod, a unutra eksplozija! sve izgužvano, brijem da sam vidla i zmazano rublje zbog kojeg si je samo dodatno napravila posla kad stigne na more...

2. Popis - Kako smo si okvirno pripremili čistu odjeću koju ćemo složiti, valja spremiti popis! Popis odjeće imam i od prošle godine u svojoj tekici pa ih često uspoređujem...npr. popis pretprošle god.uspoređivala sam za prošlu kako mi nebi izmaklo nešto što u novom nisam popisala. Bilo bi poželjno da popis radite u nekom svom rokovniku, nikako na papiru jer postoji vrlo velika vjerojatnost da ga zagubite, a kamoli da na njega računate na godinu...

Donosim jedan kratki - okvirni podsjetnik onoga o čemu ja pazim svaki puta i obavezno je u popisu:


  • Odjeća - badići (no.1;) -barem 2-3 nikad se ne zna što se može dogoditi na moru, potrgati se neki dio...meni je pretprošle godine pala smola od drveta na badić i bye-bye badić :( uzeti barem 1traperice za slučaj lošeg vremena (kao i jedan par čarapica i tenisice), haljinice, majice, kratke hlačice, obavezno donji već ne zaboraviti :) 

  • Obuća - japanke, sandalice, ne zaboravite i na one za potencijalni izlazak :D i navela sam tenisice za slučaj lošeg vremena ili nekog odlaska u prirodu :)

  • Make up - šminku koju nosite bilo bi poželjno da uzmete samo ono osnovno uz naznaku da pogledate unatrag par tjedana što najviše koristite od šminke i izdvojite to u neki nesseser - npr. bb krema (zbog spf-a koji sadrži i štiti lice od sunca te prekriva) maskara, olovka za oči, puder u kamenu (da se zbog vrućina puno ne sjajite :) rumenilo ( poželjno i bronzer) i neki barem hidratantni balzam (ili ruž) -to je sasvim dovoljno no ja ću svakako uzeti i još neku svoju paleticu :) izdvojila bih od Maybellina color tattoo u nijansi pink gold jer to je prekrasna roza boja koja odgovara svim tipovima djevojaka kao sjenilo jer se može malo staviti na obrašćiće koji sjaje kao highlighter, a djeluje i kao rumenilo te malo sjaj od njega dodati i na usne... košta 38kn a zamjenjuje tri proizvoda :))

  • Sunčanje - ova rubrika itekako važna! ponijeti kremu za sunčanje koja vam odgovara, na plažu uzimam i termalnu vodu za osvježenje no nju kupim u dm-u na moru, balzam za zaštitu usana, šeširić/lepeza i naočale :) ukoliko imate neku marku naočala predlažem da ih ne nosite na plažu - em zbog potencijalne krađe (koja se nužno ne mora dogoditi, ali sto ljudi sto čudi) i zbog toga jer bi se mogle oštetiti zbog neopreznosti... kupila sam stoga zamjenske u Ane Christine za 39kn i one će mi biti na plaži sasvim dovoljne :) i naravno - ne zaboravite na svoje ručnike za plažu i torbu u koju ćete sve to strpati :) 

  • Izlasci - bilo da se radi o samo nekom ležernijem izlasku na sladoled/pizzu/party bilo bi lijepo ponijeti sa sobom barem nešto malo svečanije (u smislu drugačije od odjeće u kojoj provodimo dan na plaži/apartmanu) ne zaboravite na malo nakita - lančić,prstenčić ovisno što volite nositi, nekoliko gumica za kosu, ukosnice, maramu za kosu, kopče. 

  • Tehnologija :P - bilo bi žalosno da ponesemo mobitel, a zaboravimo punjač :/ fen, peglu za kosu ili figaro za kosu za neke posebne prilike :) tablet, laptop ako nosite + adapter, četka za kosu, češalj za kosu, četkica za zube.

  • Ostalo - predložila bih da si ponesete šampone za kosu i tijelo, ali nužno ne mora biti u kovčegu jer dućani su i na moru svuda oko nas stoga si to stavite kao podsjetnik na mobitel koji spremite sa alarmom :) dovoljno je ponijeti još neku hidratantnu kremu za lice jer lice će ipak zahtijevati njegu poslije sunčanja. Regenarator za rašćešljavanje vrlo poželjan :) nosim sa sobom i nekoliko svojih ručnika jer mi uvijek potrebni uz one za plažu na kojima ležim i lovim boju :P
Ovo je ajde-recimo kratak podsjetnik za bezbrižan odmor na moru... važno je da svaku stvar i odjevni predmet zabilježite u popisu rokovnika i svakako ga ponesite sa sobom jer će pomoći i kada ćete se spremati za put kući da provjerite sve stvari prije odlaska. Napravite ga po kategorijama kao što sam i navela pod točkama jer će vam olakšati razvrstavanje stvari u koferu. Stvari u kovčegu bi bilo poželjno zarolati jer vam se tako neće gužvati. Popis će vam pomoći i na godinu, ali i za bilo koju drugačiju vrstu puta :) evo jednog prigodnog videa kojeg sam našla na youtubeu :))




Pitanje - bez čega ne možete zamisliti odlazak na more? :)
ćao, pusa, bok :*

1 komentar:

  1. Ja uvijek ponesem sve i svašta, ali nikad ne pretjeram.. nosim sve što koristim i malo više odjeće.. za svaki slučaj :D I stane sve u torbu!

    OdgovoriIzbriši