onalove

onalove

utorak, 30. srpnja 2013.

Makeover - giveaway nails by Beauty centar Jajetić

Ćaos :))) nedavno sam bila organizirala  makeover u suradnji sa butikom Karmel, frizerskim salonom Sara i Anja photography pa sam imala još jednu ideju organizirati jedan minijaturni :) makeover, ovoga puta  stigao je na vrata dobitnici Ivoni koju je random.org odabrao između 311 prijavljenih djevojaka u grupi ONA koju vodim na facebooku :)

Upoznajte Ivonu :)




Ivona ima 15 godina, u slobodno vrijeme uživa u ovim ljetnim danima, vozi bicikl, čita knjige i druži se sa prijateljima :) 

Pripremila sam za nju nekoliko pitanja :)

...

Što te navelo prijavljivanju u ovu nagradnu igru? :)

Sestra mi je rekla da postoji nagradna igra u grupi ONA, pa sam sam se odlučila prijaviti i mislila sam kako bi bilo super da imam uređene noktiće u ljetnim bojama.

Da li si već išla na uređivanje noktiju ili ti je ovo prvi puta?

Ovo mi je prvi put da sam išla na uređivanje noktća. Osjećaj je bio čudan jer još nikad nisam imala gelirane noktiće, no počinjem se navikavati na njih.

Kakvu ideju si osmislila za noktiće? šljokice, cvjetiće, zvijezdice ili nešto treće? 

Odabrala sam gelirane nokte i odlučila sam ih urediti bijelom i plavom mornarskom bojom, te srebrnim crticama i bijelim cvjetićima.




Salon u kojem si osvojila nagradu imao je zaista mnogo toga u ponudi za ukrašavanje noktića, kakvi su tvoji dojmovi o beauty centru?
Salon mi se jako svidio i stvarno ima mnogo toga u ponudi. Nokti mi se jako sviđaju i kozmetičarke su jako ljubazne, nokte su mi uredile sa velikom preciznošću da budu slični mojoj zamisli.Salon u ponudi ima mnogo boja za ukrašavanje noktića.

Ukrasila si noktiće plavom mornarskom bojom :) hoćeš li nastaviti niz i na jesen? 
Svidjelo mi se uređivanje noktića,no moram razmisliti o njihovom ponovnom ukrašavanju.



Beauty centar Jajetić nalazi se u prostorijama tzv.Martinovke (kak se to kaže kod mene u gradu Kc :) u prizemlju i odmah je uočljiv kod glavnog ulaza u zgradu. Osim geliranja noktiju, beauty centar ima mnogo toga u svojoj ponudi -od profesionalnog šminkanja (koristeći prvenstveno samo Collistar proizvode), čišćenja lica, uređivanje obrva pa sve do masaža i anticelulitnih programa koje vrše kat ispod glavnog ulaza u beauty centar :)




Collistar proizvodi -joj što bi se tu dalo recenzirati :))) 



Fotkam :)



Veliki spektar boja! Priupitala sam prekrasne djevojke koje rade u salonu koje boje su se najviše tražile prilikom ukrašavanja noktiju ovoga ljeta - odabir je većinom pao na žive i vesele boje, najviše narančaste, a slijedila je i tirkizna boja, žuta, roza i nezaobilazna plava :)




aaaa stigla je i Ivona :)



Nakon što smo se smjestile u ugodan ambijent prilagođen samo za ukrašavanje noktiju :) slijedio je "makeover" Ivoninih noktića. Po prvi puta je stavljala gelirane noktiće ...

Korak1. Čišćenje i uklanjanje nepravilnosti površine nokta sa rašpicom




Korak 2. Tri Ivonina noktića bila su nešto kraća od ostalih, pa je uslijedilo produživanje noktića geliranjem i ovim posebnim "omotima" oko prstiju :)



Korak 3. Prvi sloj geliranja :) Nakon što se gel  (Magnetic UV gel) postavi na nokte, on se mora staviti u UV lampu koja veže gel za nokte. Gel je plastični polimer za ukrašavanje i njega nije moguće posušiti na zraku. 






Korak 4. Ukrašavanje :))) dakle, prvi sloj gela koji se postavio, nokte su se ponovo rašpali da se boja dobro primi i da se površina za bojanje zagladi prije nego li se ponovo bojani gel postavi. Ivona je odabrala kombinaciju plavih boja sa srebrnim šljokicama i cvjetićima u istim nijansama :)







Korak 5. Zadnje "pečenje" kolačića ;D jer se postavio zadnji sloj gela.




Voila! :)))















Ivona kaže da je prezadovoljna :))) noktići će potrajati po prilici 3-4 tjedna, mogu i duže, ali estetski se moraju korigirat jer nokti ipak rastu i pomiču gel...



Za kraj sam i spremila prigodan video da vidite kako nam je bilo :)) 
Napokon na youtube channelu ONAlove (jer sam prijašnje objavljivala na dečkovom channelu zbog tehničkih smetnji koje su napokon otklonjene:)





Zahvaljujem se još jednom na ugodnom druženju i prekrasnoj suradnji sa Beauty centrom Jajetić! 

Neka vam njihov slogan ostane u sjećanju :)




4 komentara:

  1. Zanimljivo i još jednom dobro obavljen posao :D A i moram reći da znaš lijepo i video editirati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Jocika :) ah ono kad si dam godišnji onda dam hobiju da bude malo izraženiji :D i super mi je bilo :D meni je od svega najljepše kad darujem nekoga, pa reko zašto ne bih pokušala organizirati nešto :D i eto ljudi su pokazali dobru volju i odličnu suradnju :)

      Izbriši
  2. Odlični nokti :) I tebi isto svaka čast na ovom pothvatu!

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala, meni puno znače ovakvi komentari i samo me vuku dalje u istraživanje i stvaranje novih ideja i pothvata :)
    :***********

    OdgovoriIzbriši