onalove

onalove

petak, 19. srpnja 2013.

Maybelline, Garnier, Balea, S-he...

Ljeto je ove godine podosta podnošljivo, ali kakvo god ono bilo, ne voli se družiti sa našim puderom na licu. Sve se više djevojke raspitivaju oko idealnog pudera za ljeto, što se mene tiče rekla bih da je najbolji onaj proziran (kojeg nema ;) ali naše nezadovoljstvo koje mora doći sa prikrivanjem nepravilnosti (akni,mitesera,sitnih kapilara) je ipak veće od prirodnijeg looka :/ 
Odlučila sam u ovom postu pisati o puderima (tekući i korektori) koje posjedujem te o njihovim prednostima i nedostacima (s lijeva na desno - slika):

1.Maybelline dream fresh bb cream light
2. Garnier bb cream light/ clair
3. Affinitone Maybelline 09 opal rose
4. Maybelline Affinitone concealer 02 natural
5. S-he sticker 001
6. Balea young 03 sand




Prva tri korektora su tekuća, stoga ću ih prve i predstaviti:





1. Maybelline dream fresh bb cream (desno) - recenziram prvo ovu bb kremicu pošto je na recenziji na ruci prva po redu. Radi se o vrlo laganoj teksturi i moj je apsolutni favorit kojeg koristim gotovo pa svaki dan! imam mješovitu kožu, ali sa masnom t zonom koja zna biti nepodnošljiva :/ bb-ica se pokazala super za moju kožu. Brzo se upija, svega 3-4minute, ali joj prikrivanje nije jača strana. Meni je sasvim dovoljna jer mi prikriva sitne kapilarice oko nosa, podočnjake i tu i tamo koju bubuljicu. Jače prikrivanje ne mogu si priuštiti jer bi mi samo izbili prištići pošto ne podnosim teže i gušće pudere. Sadrži spf 30 što je super jer je to dodatna i snažna zaštita od sunčevog zračenja! 30ml - 50-60kn(u nekim dućanima je na akciji pa joj cijena varira) Nju sam već recenzirala pa ako vas zanimaju detalji možete skoknuti na link posta o njoj : Maybelline bb cream.


2. Garnier bb cream - miracle skin perfector u nijansi light/clair - 5u1 bb-ica koja je teksturom gusta, prikrivanje joj je jačeg intenziteta od prve Maybelline bb, ali mi se ne sviđa to što i ova najsvijetlija verzija je tamna :/ ako potamnim na moru biti će odlična ;D ne zatvara pore, ali na licu se osjeća težina kreme,a meni to baš i ne odgovara. Bez obzira što je teža na licu (a možda to samo mene iritira kod pudera niti ne volim puder na cijelom licu) prikirvanje je bolje :) Pod prstima se ne osjeća da sadrži ulje, razmazivost joj je malo teža, pa je poželjno ju aplicirati na licu na par područja, a onda tek razmazati. Znam da sadrži spf, a koji na tubici ne piše jer dolazi u dodatnom pakiranju unutar kutijice na kojoj sve piše (a ja ju nemam) no mislim da se radi o spf 20. Više ga predlažem onima koji imaju suhu kožu :)  50ml - 50-60kn


3. Maybelline affinitone 09 opal rose - ovo nije bb već obični tekući puder, za sve one koji imaju problema sa prištićima i miteserima, ovaj puder je stvarno odličan! sa vitamonom E i mekanom teksturom vrlo lako se razmazuje po licu i nema osjećaja zatezanja. Mislim da dolazi u 5 nijansi, a teksturom je vrlo slična i Maybellinu Fit me koji dolazi zajedno sa spf-om 20(zaštitom za sunce). Ovaj tekući puder spf nema, ali ako vam je to nevažno, a želite odličan puder (za sve tipove kože) - svakako ga preporučujem kao i njegovog "brata" -tekući puder Fit me :) cijena- 65kn (30ml)

Da ne duljim  o njihovom pakiranju -tubice i poklopci :)))



Nakon bb-ica (koje sam svrstala pod tekuće pudere) i uvršteni M.Affinitone pod istu kategoriju, u post sam svrstala i korektore za sve one koji žele bilo jače prikrivanje nedostataka ili zato što (poput mene) ne vole stavljati puder na cijelo lice. Pa ajmo redom (s lijeva na desno):

1. Maybelline Affinitone concealer 02 natural
2. S-he sticker 001
3. Balea young 03-sand




1. Maybelline affinitone korektor (lijevo) je moj broj 1 u korektorima! odlična tekstura vrlo gusta, prikriva stvarno jako, koristim ga već 9.mjeseci a ovo mi je tek drugo pakiranje :)))  prvi mi je izdržao 6mjeseci! Sadrži mekani aplikator kao kod sjajila za usne, lijepo se stapa sa kožom, preporučujem ga za sve tipove kože! ima 7,5ml koji stvarno dugo traju obzirom da ga koristim svaki dan! :)))
cijena: 44kn 

2. S-he sticker u nijansi 001 je zapravo oblikom olovka koja sadrži kist-aplikator, a istiskiva se rotiranjem krajnjeg dijela olovke. Jako dugo sam ga koristila, no nekako sam ga zamijenila sa maybelline korektorom..zašto? -pa puder je stvarno super, lijepo prikirva, više je tekuće teksture, upijanje brzo, ali mi se i brzo potroši :( po prilici ga imam mjesec do dva. No stvarno je odličan posebno za curke koje imaju masnu kožu jer je podosta suh i ne izaziva prištiće i začepljivanje pora. Cijena: 27-30kn.

3. Balea young u nijansi 03 sand - ovaj stik u pakiranju poput labela je prosječan, ništa posebno, možda je cijenom pristupačan (mislim da je nešto manje od 20kn) malko je masnije teksture i ne razmazuje se lako, više bih ga preporučila za suhu kožu, a koristim ga često i kod kuće jer je odličan za isušivanje prištića. a uz to je i antibakterijski. Ne piše koliko proizvod sadrži grama, no u prosjeku kao i kod labella, 4-5grama.



- i za kraj swatchevi :))) - koristila sam crveni marker koji "glumi" prištića ;D tako da bolje vidite prikrivanje... zbog tehničkih problema, nemojte mi zamjeriti što sam išla od dolje prema gore sa popisom opisanih puderim.








Ovo je moje mišljenje o puderima, kratko sam ih predstavila, a na vama će biti krajnja odluka ako vam se koji od njih sviđao...ako vas još nešto dodatno zanima, svakako me možete pitati u komentarima :)
Koje vi pudere koristite trenutno?slobodno se raspišite, pa možda koja curka nađe puder za sebe i u komentarima :)) puse svima :*


4 komentara:

  1. Sviđaju mi se tvoji dojmovi za Maybelline BB, mislim da ću ju probati jer mi je koža slična tvojoj. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma Maybellinom sam uvijek pre-pre-zadovoljna :D jednostavno obožavam njihove proizvode ! stvarno imam puno stvari od njih! :) bb-ica je super, nećeš požaliti!

      Izbriši
  2. Super recenzija proizvoda! Meni je za ljeto naj bb krema ili samo neki puder u prahu koji malo bolje prekriva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da da tak i ja, više sam ovako tekuće kategorije recenzirala ali isto zadnji touch je puder u prahu/kamenu da se previše ne sjajim i bolje prekriva kao i kod tebe :)
      hvala :*

      Izbriši