onalove

onalove

nedjelja, 4. kolovoza 2013.

OOTD Hvar


Dragi svi čitatelji, nadam se da uživate u ovom prekrasnom ljetu kao i ja :)
Istina da ne objavljujem puno svojih ootd-a, pa sam sad iskoristila vrijeme i mjesta baš za ovakvu vrstu posta :) nadam se da će vam se sviđati, svakako mi pišite :***
Ljubim vas i pusam sve :***


OOTD Hvar




































like? :)
:*

Broj komentara: 9:

  1. E majica mi je pregenijalna!! I suknja!
    Ti si divna, a moram pohvaliti i fotografa, svaka čast, ima dobro oko!! :)
    Molim još ovakvih postova!

    OdgovoriIzbriši
  2. super fotke i outfit! nije tebi loše na tom hvaru :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Uživaj na Hvaru :D Suknja mi je predivna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Suknja je divna. :)

    cageoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši