onalove

onalove

ponedjeljak, 14. listopada 2013.

Dr.Brandt laser a-peel -oponašanje estetskog zahvata



Danas ću objaviti dobitnicu nagradne igre koju sam vam bila spremila unazad nekoliko dana, a prije nego što ću objaviti dobitnicu, odlučila sam spremiti post na temu izuzetno odličnog, ali i ekskluzivnog proizvoda - pilinga za lice jer sam istoimenog proizvoda, točnije jednokratnog pilinga za lice spremila sretnoj dobitnici u nagradnoj igri koja je završila u ponoć...


DR.BRANDT ste već mogli čitati na mojem blogu, radi se o liniji proizvoda (house calls - oponašanje estetskih zahvata) koji nam stižu iz Amerike, gdje istoimeni doktor je ujedno dermatolog slavnih i u New Yorku i u Miami-u. Liniju proizvoda namijenio je svima koji se boje otići "pod nož" a koji žele isti efekt na svojoj koži uz vrhunske proizvode!
Napraviti nešto senzacionalno u samo 10 minuta? -ne vjerujete? pa počnite vjerovati jer ću vam upravo to i pokazati :)))))))))))))) baš sam bila uzbuđena napraviti ovaj piling jer sam htjela vidjeti efekt maske koja toliko mnogo obećava, pa ajde da vidim koliko će od obećanog se ostvariti on my face :P





Jednokratnu maskicu spremila sam za večerašnje druženje :P prije spavanja uobičajeno radim piling, ali ne baš svaki dan jer nije preporučljivo tretirati i iritirati kožu toliko puno (2-3puta tjedno i više nego dovoljno) a pošto ovaj piling u svom većem pakiranju košta puno puno više, imala sam priliku dobiti na poklon jednokratni piling za lice pod nazivom - LASER A PEEL SYSTEM! sastoji se od dva dijela - gornji dio je upravo taj navedeni piling, a donji dio je gel koji se nanosi nakon izvršenog pilinga. Ovako izgleda potpuni proizvod i upravo tako izgleda i ovaj jednokratni piling :) 





Prvo što ću navesti jest da je za apsolutno sve tipove kože! to me prvo privuklo, a drugo to što se dva proizvoda nalaze u jednom. Rijetko koji proizvod se može naći na policama da će imati dvostruko punjenje pa se nemora kupovati dodatno i druga bočica koja umiruje lice nakon tretmana. Dosta priče, krenimo na djela:


1. Lice sam prvo očistila od šminke i tako čisto lice spremila za tretman. Imam problema sa tamnim podočnjacima, nemam jastučiće već suprotno - udubljene podočnjake. Također imam izraženije pore ispod očiju, sitne mrljice koji vire iz kože kao prištići i mitesere oko nosa. 








Otvaram gornji dio maskice i stavljam na blazinicu kao što i piše u uputama... sama tekstura pilinga nije gruba, nema teških granula što je uobičajeno u pilinzima, bjelkaste je teksture, na dodir malo hrapava i kruta, nije vodenkasta i lako se razmazuje po licu :)




... stavljam ju na lice...





umasiravam ju kružnim pokretima i počinje se mrvicu pjeniti...





Ostavljam ju da djeluje 5 minuta...u međuvremenu osjećam  kao da me netko pika sa 1000 iglica, ali nije iritantno da bih posezala za umivanjem, definitivno nešto novo, ne pretvara se u tzv.najlon da bi se trebala guliti sa lica. Nakon toga umiva se toplom vodom. 





Nakon što sam je umila toplom vodom i potpuno uklonila (vrlo lako se uklanja sa lica) osjećam da mi je koža mekana, nimalo dehidrirana, uklonila je sve nepravilnosti, sitne točkice u obliku prištića, nestalo mi je pola mitesera sa nosa i ono najviše što sam vidla - tamo gdje sam ju utrljala na borice usana i čela (gdje na sredini imam crtu :P) ona je duplo manja, a pore oko nosa skoro pa nestale! 

Nisam mogla vjerovati da jednim pilingom ću riješiti pola posla s kojim se mučim mjesecima! svakako smatram da bi sve potpuno nestalo sa još 3-4tretmana! koža blista, zaglađenija je, podiže tonus kože!
Ali nismo još gotovi :)))





2. Slijedi nanošenje drugog-donjeg dijela pilinga - shooting gel -umirujući gel...teksturom više djeluje kao serum što me jako podsjeća na balea aqua serum, vrlo brzo se upija, koža nakon njega ne zatezuje premda u uputama piše da se na njega može dodati hidratantna krema, ali meni nije bilo to potrebno. 









Nakon gela koža je vidno blistavija, elastičnija, samim kružnim pokretima nakon što sam je nanijela vidla sam da pore potpuno nestaju, tamni podočnjaci su prošlost! smatram da ovaj ekskluzivni proizvod vrijedan apsolutno svake kune, kvalitetom od ostalih zavidno daleko! Najviše mi se sviđa efekt na tamne podočnjake i na sužavanje pora!


 


Proizvod je dostupan u određenim ljekarnama i nekim kozmetičkim salonima, ali postoji i blaženi web shop :D gdje svoju dozu pomlađivanja minimalno 5-7godina možete ostvariti OVDJE!

Bočica proizvoda okvirno mislim da sadrži oko 100ml, a donji dio shooting gela nešto manje... svejedno, mislim da cijenom od 698kn za 2u1pakiranje opravdava svom navedenom kvalitetom! premda sam imala samo jednokratni piling, potpuni proces bio bi idealan sa još 3-4 tretmana. Preporuka ovog proizvoda jest da se koristi njime samo 1 tjedno, čime mislim da bi mogao izdržati bez problema godinu dana sa korištenjem od cca 4-5puta mjesečno! 

Ovo je kemijski piling identičan onome u dermatološkoj ordinaciji!
Svaka čast distributeru za Hr jer dostupnost ovako vrhunskih proizvoda se kod nas ne viđa!
Oprostite mi na žućkastim fotografijama, pilinge radim navečer, ali smatram da se sam rezultat vidi na koži, uživo još više - garantiram vam to! tko može svakako neka si priušti ovu stvar! 

Koliko biste maksimalno izdvojili za kemijski tretman lica?
puse puse puse :***


4 komentara:

  1. Ajme kako dobro :D too much mi je ta bočica :( ali pokušat ću se dočepat testera :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Čini se super zaista, ali malo je too much baš kao što kaže Mell.
    Neznam baš kako se kreću cijene kemijskih tretmana, ali više od 100 kuna bilo bi previše za mene.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zvuči super, samo treba isprobati ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni tvoja koža izgleda lijepo i na fotkama "prije" :D

    OdgovoriIzbriši