onalove

onalove

ponedjeljak, 10. ožujka 2014.

Objava dobitnice giveaway-a & modna revija + video



Nagradna igra povodom 8.marta bila je i više nego uspješna jer zaista ste me iznenadili pozitivno :) zahvaljujem se uz to svim divnim komentarima jer ste me insprirali za daljnje tipkaranje na blogu :)))





Da ne duljim, prijavilo vas se ukupno 128 u čiji broj sam uključila i one koji su se pridružili putem facebook stranica. Da bude ipak fer igre, prvo sam uključila u random brojku one koji su se prijavili putem bloga, a zatim sa facebooka... Gospodim Random.org :) je odabrao broj:



A iza sretnog broja 13 :P skriva nam se i sretna dobitnica darivanja:

TAMARA FRANJEVIĆ!
ČESTITAM!!!!

Zahvaljujem se svima vama još jednom, značite mi neizmjerno puno i makar to ne pokazala u svojim tekstovima toliko koliko zaista to mislim! - vi ste oni koji me pokrećete u motivaciji i kreativnosti i baš zbog vas volim provoditi sate tipkajući i uređivajući fotke i sve ovo što vidite!
Hvala vam puno! a sad u nove radne pobjede :D
---
 
Usput vam donosim i video jedne MODNE REVIJE održane u mom gradu Koprivnici 07.03.2014. gdje je veliko srce pokazala Humana Nova u suradnji sa osnovnom školom Braće Radić i Udrugom - Bolje sutra. Bilo je prekrasno i puno emocija, a što sam snimila, možete vidjeti na mom youtube kanalu:


Poveznica za youtube: RECIKLIRANO JE COOL


1 komentar: