onalove

onalove

utorak, 18. ožujka 2014.

Proljetni makeup - Baked Blush (proizvod tjedna)


Kako sam ovih dana bila u posve drugom svijetu koji me ponajviše vezao uz euforiju Beauty Blog Day-a :D zanemarila sam svoju rubriku proizvoda tjedna. Odlučila sam ga stoga ukomponirati zajedno sa proljetnim makeup-om i predstaviti vam ono što nosim ovih dana jer sam zaista jako-jako puno dobila poruka da vam pokažem što koristim od svakodnevne šminke pa ću vam na kapaljku uz ovo doba predstaviti ujedno i te proizvode na svom licu :) 


Baked Blush by Beauty UK 
- proizvod tjedna - 



Ovaj sam proizvod kupila prije nekoliko tjedana u KOZMU u Zagrebu, točnije u Importaneu jer sam si jako htjela isprobati barem neki njihov proizvod pošto su ti britanski proizvodi zaista na kvaliteti, a friško stigli k nam :). Obzirom da sam luda za rumenilima, a u poslijednjih nekoliko mjeseci zapravo nisam niti jednog si priuštila, odlučila sam po prvi puta uzeti baked blush koji spada u skupinu zapečenih rumenila. Znam da Bourjois zapečena rumenila su vrlo hvaljena, no nekako mi je ipak bilo previše novaca izdovojiti za njega, pošto je ovaj upola manje cijene. 



Proizvod nijanse - rose rouge - dolazi u slatkom, ali jeftinijem kartonskom pakiranju koje sadrži magnetić da čvrsto čuva poklopac, uz prozirnu foliju kao dodatnu zaštitu koja vam garantira da nitko nije isprobavao proizvod. Iako pakiranje nije nešto kvaliteno, dovoljno je čvrsto sa tim magnetom tako da ne predstavlja neki problem jer se proizvod neće otvarati. Zanimljivo kako mi uvijek odu ona rumenila koja su u prozirnim plastičnim pakiranjima gdje mi uvijek pukne onaj -clutch za zatvaranje, a ova cheap alternativa sa magnetom je sto puta bolja :) Prilikom otvaranja, očekuje vas mini ogledalce i rumenilo vrlo lijepih breskvastih i tzv.ružinih nijansi koje se spajaju u lijepu kombinaciju sa sitnim česticama shimmera. 




Prepoznatljivi zapečeni look rumenila možete prepoznati po grubom i stisnutom rumenilu, ponegdje raspucalom, koje se ne trusi i ne troši tako brzo kao ostala, a makeup kist potrebno je malo bolje pritisnuti kako bi se čestice rumenila primile za kist i bile spremne za nanošenje. 




Također, samo nanošenje nije toliko komplicirano, a mogu priznati da se puno bolje drži na licu od ostalih rumenila u kamenu i bolje se stapa sa licem. Ponavljam - ne trusi se i vrlo je lagan bez obzira što ima karakteristiku zapečenog rumenila. Daje glow efekt na suncu pa koža izgleda kao da je svježa uz minimalnu dozu preostalog makeup-a :) Izdrži 6-7 sati bez problema!

(evo jedne fotke tik prije ovih toplih dana :)


(i jedna u kombinaciji sa bronzerom, ali naprijed - ispod očiju vidi boja rumenila :)


(magnet je i odličan prijatelj ukosnicama koje su se "zakeljile" na njega :D)



 Proizvod možete pronaći u odabranim Kozmo drogerijama po cijeni oko 30 kn (kuna više-manje, isprike ali se ne sjećam točno u lipu) uz još nekoliko nijansi. Primjetila sam da ima jedne nijanse gotovo pa identične boji lica, pa više djeluje kao highlighter, a moguće da će mi završiti u makeup kolekciji jer shimmer je zaista puno sitniji nego u ostalima. Šteta što proizvod nema još i četkicu pošto je tako gigantski :P 



CIJENA: 30-tak kn
WEIGHT: 4,4g
KOZMO


Koju godi nijansu odaberete, proljeće neka pupa na vašim jakodicama :) za proljeće preferiraju se svježe i pastelne boje, više svijetlijih nijansi, dok su bronzeri više namijenjeni za ljetnu sezonu...no opet, tko kako voli - neka izvoli...

Volite li nositi rumenila ili više preferirate bronzere? (ili nijedno od navedenog)...puse :****

Broj komentara: 14:

  1. Super recenzija! :) Jako ti lijepo izgleda na licu, posebno u kombinaciji s bronzerom! :) Iskreno, nikad mi nisu sjela Bourjois zapečena rumenila, jer mi je trebalo 100 godina da nešto proizvoda dobijem na kist. Koliko puta recimo trebaš proći kistom da bi dobila pigmentaciju koju imaš na licu s ovim?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :**** e vidiš, to sam baš čitala kod tih Bourjois rumenila, da bez obzira na onu četkicu, pa makar i svoj kist koristiš da koliko god su odlične nijanse i postojanost da se teško nanosi... u prosjeku 4-5 trzaja lijevo-desno mi treba da dobim željenu količinu, tak da fakat naneseš ga za minutu :)

      Izbriši
  2. Ja svoj platila 35 kuna i mogu kazati da ima najbolji omjer kvalitete i cijene unazad godinu dana u mojoj kozmetičkoj kolekciji. Imala sam ga na BBDayu u kombinaciji s jednim ArtDeco-om ciglaste boje jer daje odličan sedefasti sjaj, odnosno poslužio mi je kao obojeni highlighter u toj prilici. I držao se 19 sati, naravno preko primera,tekućeg i pudera u prahu. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh vidiš, trebala sam i to naglasiti da u kombinaciji sa primerom ili nekom hidratantnom kremom, čak i neovisno o tome jel se ima pudera ili ne, time mu se baš produžuje djelovanje na još nekoliko sati! wau, čak 19 sati kažeš :D e onda deff želim kupiti onu njihovu najsvijetliju nijansu :D hvala :*

      Izbriši
  3. obožavam svoje MaxFactor Naturelle rumenilo. Preekrasna boja i što je najbitnije, nije prejako, već skroz prirodno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam imala prilike za MaxFactor rumenila, točnije nisam ih nikad ni zagledavala na policama 0.o a mogla bih ;D
      - jer me privlače jako nijanse neovisno o tome tko je proizvođač (naivna sam-znam :P)

      Izbriši
  4. kad sam god u Kozmu gledam ova rumenila, ali nikako da kupim neko :)
    sviđa mi se što se ne truse, i ova boja ti lijepo stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moooooožda drugi puta bude i u košarici jelda? ;D ne trusi se, ali s vremenom se mogu vidjeti sitne točkice rumenila od kista koje ostaju u pakiranju, ali zahvaljujući tome kaj je rumenilo unutar pakiranja udubljeno, proizvod se ne razbacuje po kozmetičkoj torbici, tj. te točkice, mada je njihov broj zaista minimalan ...

      Izbriši
  5. Divno rumenilo i jako lijepo ti stoji:) Nisam još probala njihova rumenila, ali mogla bih jer volim zapečena rumenila. Imala sam nekoliko Bourjois rumenila i super su mi, ali su malo skupa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Monica srećica :))) tak si mi bila lijepa, stalno si se smješkala, osmijeh ti tako lijepo stoji :) zapečena rumenila mi djeluju duže na licu i nekako više stopljena nego ostala koja mi djeluju više kao prah... a skupi su Bourjois no nadam se da ću uspjet kojeg ugrabit za koje vrijeme :P

      Izbriši
  6. Preslatka si! I kapica ti je slatka, a i rumenilo ti lepo stoji. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a hvala ti puneko, volim kad mi nekako ne samo da mi naglase jagodice nego mi smanje moje ovalno lice :P više jajoliko :P

      Izbriši
  7. Predivno ti stoji ovo rumenilo, moram ga imati :D

    OdgovoriIzbriši