onalove

onalove

utorak, 15. srpnja 2014.

Kako ubiti dosadu?

Ljeto je toliko zabavno da svako malo uskoči na zid facebooka: Dosadno mi je... prvo što pomislim - eh sretnica... kod mene nema dosade, a kad dođe između posla takozvan odmor, eh onda bježim za tablet! zašto? - paaaa kako neki gledaju filmove i serije, Marisha gleda youtuberice :D 

...

Počela sam ih gledati još prije cca 4 godine i one su zapravo pokretači motivacije koja me potiče stalno na inovacije, projekte i recenzije ovdje na blogu, a koliko su zarazne to se neda opisati jer kad ih počnete pratiti, zanima vas svaki njihov korak! One žive sa kamerom u ruci i vrlo rado podijele svoje doživljaje sa gledateljicama... da ne duljim, predstavit ću vam svojih top 5 koje pratim: 

Thats Heart

Ona mi je trenutno najdraža osoba čije videe na youtubeu obožavam! ima 26 godina i živi u L.A.-u. 
Njen dečko Arnold također ima svoj youtube channel i ona je ćesto dio njegovih videa. Zajedno su od srednje škole i toliko su puni pozitive da jednostavno morate skoknuti na youtube i pratiti ih :) ona je više beauty, a on slobodnjak i u potrazi za glumačkom karijerom. Heart je nedavno ostvarila milijun pretplatnika, a već nekoliko mjeseci na tržištu se može pronaći i limitirano izdanje njene palete sjenila, rumenila i highlightera, a također je od nedavno dostupan i na pinkpanda.hr i jedva se suzdržavam da ju ne kupim! 





Missglamorazzi

Ingrid Nilsen je slatka "mješanka" koliko dobro pamtim, tata joj je norvežanin, a mama tajlanđanka. Ingrid je 25-godišnjakinja koja youtuba već nekoliko godina i od nje mogu reći sam podosta naučila i ćesto kupujem proizvode koje i ona koristi (i naravno koji su dostupni na našem tržištu) Iako je njena ljubav sa Luke Conard-om bila veoma lijepa i mnogi portali su ih prozvali najljepšim youtube parom unutar beauty-make up  svijeta, još se uvijek ne zna prava istina zašto su prekinuli, ali se zna da Ingrid ima novog dečka podrijetlom iz Italije pa u poslijednje vrijeme na svom channel-u i dosta kuha :) Nekako je sve manje okrenuta šminkanju, više brbljanju što je kupila i nekog baznog doživljaja o proizvodima, no kako ju pratim dosta dugo, ne mogu da nebudem njen pretplatnik :)






Hannah Maggs

Jedna mlada dama zauzela je visoku poziciju mojih top 5! Hannah ima 25godina i živi u Londonu, također vodi blog, a na youtubeu se većinom fokusira na vloganje. Tjedno objavljuje po jedan video i što je većinu tjedna radila i sve to zajedno sa svojim sinčićem i mužem koji sve više krade kameru za sebe ;D Ćesto putuju, a prilikom putovanja Hannah predstavlja i robicu za svog mišeka s kojim ćesto šeće i zaista se puno trude da ga konstantno nasmijavaju (a čim vidim njega odmah i mene nasmiju XD) 




Essie button

UK šminkerska aktivistica koja me oduševljava ležernošću i ubacivanjem funky rečenica u svoj youtube :) Fura pomalo drugačiji stil od ostalih, a ćesto se u njenim videima pojavljuje i njen ruski hrt koji, da ga vidim uživo naježila bih se od te njuškice, ali vidi se da je uz nju mala dušica. Pratim ju tek nekoliko mjeseci, ne pretjeruje u šminkanju i potpuno je svoja jer sve više youtuberica nekako poprima karakteristike drugih cura, od mimika do akcenta koji na kraju ispadne kao neka gluma... 




Lilisimply

Lili pratim tek nekoliko tjedana, a ponajviše se divim njezinim prekjut diy projektićima! osim što cura ima tonu robe i predstavi milijun outfita, u odjevnu kombinaciju ćesto stavi do izražaja svoju dugačku tetovažu koju nosi na leđima. Od nedavno je zaručena, a ostatak o njoj i ne znam baš puno...



To je mojih top 5 stranih (ima i domaćih :)) no o tome ću uskoro u jednom od slijedećih postova... Sad bih uz ovo mogla nabrojati niz aktivnosti u prirodi, ali mislim da to već itekako znate, a jedino što vam predlažem osim ovih curki da večernje sate rezervirate za šetnju ili neki izlazak, napunite pluća svježim zrakom pošto nas sparina prati tokom dana....zapravo, danas je u planu bio zapravo post AVON SJENILA dostupnih u novom katalogu, ali morat ću po baterije za blic pa me oprema malo iznevjerila, kako god, sutra idem u akciju tako da ću objaviti uskoro i post o ovim mališanima:





Daklem, youtubanje može početi ;) ja pratim po prilici njih 40-tak, a brojka se iz dana u dan pomiče prema gore... to su moje Kardashianke :D pratite li koga na youtubeu? predložite mi nekoga... :*

1 komentar:

  1. slažem se za Essiebutton! Pratim njen beauty kanal i vlog kanal i ne znam što mi je bolje! super ju je gledat kad si sretan, tužan, ma u svakom raspoloženju! cura je potpuno svoja, živi jednostavan život sa svojim dečkom i pesekom,, i kao što si rekla - Ne glumata.. predviđam joj svjetlu i uspješnu budućnost u tom poslu, samo neka tako nastavi <3
    Ah essie :D :D <3

    OdgovoriIzbriši