onalove

onalove

četvrtak, 21. kolovoza 2014.

Što je u mojoj torbi za plažu? ( + video)


Lijep pozdrav šećeri moji <3    



Skratila sam vam muke sa čitanjem :P pa sam objavila novi video na youtube kanalu :)
Volim zaviriti u torbe youtuberica, a nerijetko pronađem i nešto za sebe korisno što one nose svakodnevno, pa upotpune i moju torbu sa svime i svačime... ovoga puta pričam što nosim sa sobom u torbi za plažu i kad sam snimala video bila sam strašno uzbuđena jer sam se spremala za more pa sam na brzinu uključila kameru, smjestila je u dnevnu sobu i napravila za vas kratki video :) 
Nema tu prevelike filozofije, nosim samo najnužnije, a zašto da duljim, pogledajte video :*



Što je u mojoj torbi za plažu?


 


 Sviđa li vam se više video ili blog tutorial? :) 





Nema komentara:

Objavi komentar