onalove

onalove

četvrtak, 30. listopada 2014.

Kako naručiti preko pinkpanda.hr

Još uvijek traje nagradna igra na mom facebook fan page-u od bloga (klik na - LINK) , uključite se, do sutra se još stignete prijaviti :D 


Eh sad, odkuda sam proizvode dovela do nagradne igre, mogu svesti u jednu riječ: pinkpanda.hr :) Kako vidim, većina djevojaka ne usudi se naručivati proizvode putem interneta, no ovdje je ta priča toliko lagana, da ću vam svejedno korak po korak predstaviti narudžbu koju sam nedavno obavila: 


1.KORAK:

Dobrodošli na pinkpanda.hr - ovako će izgledati prva stranica gdje sam odmah kliknula na željeni brand: MAKEUP REVOLUTION



2.KORAK:

Preglednost proizvoda od kojih je većina recenzirana bilo na usnama ili na koži divne Blanke koja je zaštitno lice ovog makeup web shopa full mi se sviđa jer slike proizvoda nisu tipične "internetske" već fotografirane profi fotićem koji daje realističnije fotografije proizvoda. 




3. KORAK: 

Odabir proizvoda - vrlo jednostavnim klikom na "UBACI U KOŠARICU" spremam prvi proizvod kao u dućanu, dakle još nisam došla do blagajne :P ...kad napunim košaricu sa ostalim proizvodima onda u gornjem desnom kutu idem na blagajnu.



4.KORAK:

Blagajna - Klikom na gornji desni kut na zelenu ikonu "MOJA KOŠARICA" (vidljiva na slici u koraku br.1) kao i na uobičajenom računu kojeg dobimo u dućanu, nalazi se popis svih proizvoda koje sam odabrala kupiti kao i njihove cijene. Trošak pakiranja i dostave ukupno na iznos je 15kn :) Na slici dolje su cijene prekrižene zato jer sam ugrabila akcije wuuuhuuuuu :D 




5.KORAK:

Pinkpanda.hr često ima promotivne akcije i kodove koji donose i popust, pa svakako preporučujem da si složite da vam obavijesti o promocijama dolaze na mail :) u ovom slučaju nisam ugrabila "PROMO KOD" jer mi je "uteko" dva dana prije :P 



6.KORAK:

Podatke koje traže od vas svedeni su na minimum; Ime,prezime te adresa stanovanja kao i poštanski broj uobičajeno su pravilo, a osim toga tražit će vas email (ukoliko ga imate) i broj mobitela.




Cjelokupni obrazac:



7. KORAK:

Potvrda - klikom na "ZAVRŠI KUPOVINU" privodite kraju narudžbu i čekate poštara koji će vam donijeti paketić u roku dva do tri dana i platite mu prilikom pouzeća bez ikakvih dodatnih troškova :) 

Hoćete li sada iskoristiti priliku za izuzetno kvalitetnim i jeftinim cijenama proizvoda? Ovo mi je druga narudžba po redu, izuzetno sam zadovoljna i do sada mi se ništa nije polomilo :) Proizvod dolazi sa "zračnim jastucima" i prigodnom porukom kojom se trude održati lojalnost sa kupcima :) 



Nema komentara:

Objavi komentar