onalove

onalove

nedjelja, 2. studenoga 2014.

Kako nakovrčati kosu u 5 minuta? + video

Tehiniku kovrčanja kose koju sam predstavila u videu primijenjujem više godina. Omogućuje mi frizuru za koju sam #nijedasehvalim dobila masu puta pitanja kako to radim. Davno sam kovrčanje kose radila sa peglom i efekt je bio isti, ali sam shvatila da mi pegla previše isušuje kosu, a i konstantno preokretanje pegle (gdje sam više preokrenula zglobove ruku nego peglu -.-) kako bi stvorila "valove" više me izmučila nego što bi bila #happy zbog friske. Za usvajanje ove tehnike potrebno je malo prakse, a ako se tko od vas ne usudi prtljati sa prstima po zagrijanom figaru, predlažem da si kupite zaštitnu rukavicu od topline uređaja, masa ih se nalazi na ebay-u. Dosta blablanja, pripremih video za sve vas :) 





Uštedi mi vrijeme pred ogledalom kad ne znam što sa kosom. Inače mi je prirodno-lagano valovita, ali nedefinirana. Nadam se da ću neku od vas potaknuti da isproba ovu tehniku:*


Nema komentara:

Objavi komentar