onalove

onalove

petak, 19. prosinca 2014.

Vlog - Behind the scenes I Marisha ONAlove

Većina mojih čitatelja je već upoznato sa portalom kojeg vodim i uređujem (www.onavoli.com) i većinu vremena isto tako posvećujem pisanju članaka za portal. U međuvremenu kako ne stignem tipkati i za blog, odlučila sam snimiti svoje prvo vloganje :D i predstaviti ga svojim blogoljubcima :) Što to zapravo radim i što se događa iza internetskog svijeta, možete vidjeti u videu kojeg sam snimila. Mnogi mi ne vjeruju kad kažem da je to zaista veliki pothvat održavati web stranicu, pisati svaki dan i uz to još ići na snimanja koja traju cca 3-4 sata i popratiti ostale događaje koji su se stvarno zaredali u posljednje vrijeme i onda doći kući nakon odrađenog posla i editirati fotografije čim prije - tim bolje! 




Očekujem vaše komentare što se tiče videa, zanima li vas ovakva vrsta videa i želite li da nastavim vlogati? :) puse svima :*******






3 komentara:

  1. Ja imam jedan savjet sto se tice portala.. Obrati malo vise paznje na gramatiku :) ostalo je sve super, svaka cast na kreativnosti, idejama i trudu :) lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, i ja se jednog dana nadam da me anonimci više neće upozoravati na nedostatke koji su ponekad vidljivi, ponekad nisu... stvarno dajem sve od sebe, no nadam se potpunom savršenstvu koje ću izgraditi tijekom vremena... no ne mogu se sviđati svakome podjednako...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedini razlog zbog kojeg sam anonimna je to sto te ne poznajem, cak nisam ni iz Hrvatske. Nista lose nisam mislila, zaista postujem sve sto radis.. Izvinjavam se ako sam prouzrokovala neugodnosti.

      Izbriši