onalove

onalove

srijeda, 4. rujna 2013.

BUDI MOJA SLIKA + video


 Lip pozdrav svima :)
Nedavno sam  bila napravila suradnju sa caffe barom Vuglec dol na fb grupi ONA koju vodim i družila se sa njima na udruženju slikara istog dana kada su se i radile nagrade za odabranice.
Prije nego počnem o ovom prekrasnom druženju, obećala sam da ću objaviti dobitnicu iz prethodne nagradne igre u suradnji sa Chamvkom, a od 122 prijavljene djevojke, sretna dobitnica je MARIJA ROĐAK!( neka mi se navedena djevojka čim prije javi u inbox fb-a za detalje oko isporuke poklona)




 Da se vratimo na naslovljenu temu, istoimeni kafić pružio je svoju velikodušnost sa slikarima i ustupio mi mogućnost da napravim nagradnu igru koja je uključivala slikanje slike po želji pod naslovom: "BUDI MOJA SLIKA"




Od 151 prijavljene djevojke bila je odabrana ENA L. no zbog nemogućnosti dolaska, mi smo druženje sa slikarima nastavili u ugodnom ambijentu kafića VUGLEC DOL gdje nas je dočekala gazdarica TIHANA BUNIĆ, a bile su tu i utješne nagrade za djevojke koje su se brzinski prijavile i na mini nagradnu igru koju nam je dodatno omogućila draga Tihana, a radilo se o tomboli koja je također uključivala vješte ruke slikara s kojima smo se družile sve zajedno :) Zamolila sam Tihanu da pripremi papiriće na kojima je svaka djevojka napisala svoje ime i tako smo ih pomiješale u zdjelicu. Tihana je počela birati papiriće:





Bilo je i nervoze :D




- prve tri izabrane putem ovih papirića u zdjeli odabrale su slikanje pejsaža, jezera i cvijeća :) 

1. Nagrada: ENA L. -slika
2.Nagrada: Martina -slika
3.Nagrada: Tina -slika
4.Nagrada: Vesna -utješna nagrada sponzora
5.Nagrada: Irena -utješna nagrada sponzora



Malo smo porazgovarale, malo pijuckale sokiće :)




Startali su i slikari, ćesto imaju udruženja u istoimenom kafiću koji ima prekrasnu terasu, a kad se spoji i prekrasno vrijeme, odlična je to kombinacija za motivaciju i stvaranje lijepota na platnu...




Glavnoj dobitnici koja nije bila u mogućnosti doći spremala se ruža na platnu, moram priznati da slika još nije gotova nakon tjedan dana s obzirom na tehniku mora se sušiti nekoliko dana.



 



Start: sušenje (jer je nedovršena)




Gazdarica sa sekicom :) i slikom za mene...awwww previše su me raznježili sa poklonom :)
Veliko vam hvala :*




CAFFE BAR VUGLEC DOL MOŽETE PRONAĆI U ULICI MIKLINOVEC 56 - KOPRIVNICA I MOŽETE SE PRIDRUŽITI NJIHOVOJ FB STRANICI: 




Zahvaljujem i gazdarici i gazdi na prekrasnom druženju i gostoprimstvu koje su nam omogućili u svojim toplim prostorijama i prekrasnom ambijentu ali i fiš-paprikašem :D koji se redovito slaže u podravini, druženje je potrajalo po prilici 3 sata, ali prošla su kao da sam tamo bila 5 minuta!


Posebno zahvaljujem slikaru BRANIMIRU DOLENCU koji je slikao za nagradnu igru!
-slikar, kipar i pjesnik-




Da to sve ne ostane samo na riječima i slikama, ima nešto i u videu koji sam spremila na svom youtube channelu :) pa možete skoknuti pogledati kako nam je bilo i što su slikari radili :) 





Zahvaljujem se i ostalim slikaricama koje su se družile sa nama:

NADA DOMBAJ
ZORKA FORKO
BARBARA PERCAČ
BRANIMIR DOLENEC

Što kažete, sviđa vam se ovakva vrsta teme na blogu? 
puse svima :*

1 komentar: