onalove

onalove

petak, 27. prosinca 2013.

Božić i DIY blagdanske čestitke

Još jednom svima vama od srca želim sve najbolje povodom blagdana :)
Nadam se da ste svi bili dobri tijekom godine i da vas je barem kakva sitnica dočekala ispod borića :D


Dio blagdanske atmosfere odlučila sam podijeliti sa vama, naime ove godine po prvi puta zajednički bor sa dečkom i jako smo si ponosni na to :D moram napomenuti da je kompletni bor (koji ste mogli vidjeti i na mojoj fb stranici) također DIY u kojem nam je pomogla od dečka mama koja me uvijek inspirira i motivira svojom kreativnošću jer upravo je ona zaslužna za ove divne decoupage kuglice na boru :)




Evo i nas za badnjak :))) također je trenutno u pripremi i video na mom Youtube kanalu - usput moram priznati da sam ostala ugodno iznenađena činjenicom da ste toliko mnogo pogledali moj video -što je u mojoj torbi? koji broji nešto manje od 2300 pregleda - ljudi veliko vam hvala :D (za one koji nisu škicnuli video evo vam linkić: Što je u mojoj torbi?)... otkrit ću vam samo da sam snimala naše putovanje u zagorje i last minute shopping u West Gate-u :)))




aaaa...ukrasila sam i sobu :P



Božić kod mene započinje odmotavanjem poklona ujutro uz kaficu sa svojom obitelji :) tome se seka i ja uvijek najviše veselimo :))) a onda na doručak nam dolaze dečki :) malo se podružimo i tad dečko i ja idemo njegovoj obitelji na ručak gdje onda provedem ostatak dana :D -a priznajem da sam i obavila popodnevno dremuckanje -.- evo jedne Božićne od nas :)





Ovih dana uobičajeno je da odlazimo i nama dragim osobama čestitati blagdane, pa me opet inspirirala Missglamorazzi XD i odlučila sam napraviti ove DIY čestitke koje su vrlo jednostavne! sve što vam treba:

  • Prazna čestitka (muller 3,90kn/kom)
  • ljepilo (uhu - kaufland 14,40kn)
  • gumbići
  • šljokasti lak za nokte
  • penkalo (crno) 
  • ravnalo


Prvo po želji zalijepite gumbiće sa tankim slojem ljepila, zatim nakon toga povucite ravne linije koristeći ravnalo od ruba do gumbića, a onda penkalom mašnice :))) gumbiće koji su malo beživotni :P dodajte im šljokice sa lakom za nokte!
...i to je to!





Ova je za mog dečka (neću vam otkrivati koja se poruka krije u čestitci ;)






Na badnjak sam dobila divnu čestitku od Essence  i  Catrice, veliko im hvala! :)))




Što sam dobila pod bor možete vidjeti na INSTAGRAMU :))) 
Otvorila sam računčić tamo, tako da trenutno ga punim fotografijama :)
možete me pronaći pod imenom: marishaonalove


 

Spremanje za novu je slijedeće na redu :D 
-jedva čekam druškanje s frendovima jer ove godine slavimo kod mene-
A kamo ćete vi za Novu? 
pusam vas :***

Broj komentara: 6:

  1. Sviđa mi se borić, i čestitke, i vi ste preslatki.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bor, kuglice, čestitke, ma sve je krasno! Nego, skužih posteljinu, ova jastučnica s printom maslačka, gdje si to nabavila? Predobra je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lipa :) jastuk je to zapravo kupljen u mima namjestaj i meni je bio zapeo za oko jako :D

      Izbriši
  3. Vi ste preslatki i borić je divan! Čestitke su odlične! Sretni ti blagdani :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puneko :D povodom blagdana želim ti također sve najbolje :*

      Izbriši