onalove

onalove

srijeda, 18. prosinca 2013.

Intervju: Bead ItOn by Iva Horvat





U blagdanskom darivanju koje sam nedavno objavila na blogu očekuje vas i divan nakit koji je "isklesala" nam suradnica Iva Horvat, njen nakit je sve više poznat u našoj okolici stoga sam vas odlučila upoznati malo više s njom i napraviti intervjuić :) Iva je odlučila sretnu dobitnicu okititi prekrasnom ogrlicom, narukvicom i naušnicama:




Upoznajmo Ivu :)




Iva Horvat, 23 godine. Studiram na fakultetu organizacije i informatike u Varazdinu, sad sam peta godina. Sto se tice slobodnog vremena, rado bi ti rekla sto radim no taj pojam mi je postao potpuna nepoznanica od kad sam krenula s izradom nakita. Putujem u Vz svaki dan a cim dodem kuci narudzbe me vec cekaju. Kad ipak zakljucim da mi je stvarno potrebno malo odmora, vecinom citam, opustam s curama na kavi ili u shoppingu, odem s dečkom u kino... 





1.Iva, objasni nam čime se baviš?


Bavim se izradom nakita te unatoč činjenici što sam u početku mislila kako ce mi osnova biti narukvice, na kraju su mi ogrlice postale specijalnost... Naravno, radim i narukvice, a u zadnje vrijeme sam krenula i s naušnicama no ogrlice su ono u čemu najviše uživam... 














2.Odkuda ime Bead It On?  


Prilikom osmišljavanja imena tražila sam nešto privlačno što bi kasnije ljudi mogli prepoznati i povezati. Oduvijek su mi simpa oni “pametni” nazivi proizvoda koji su nastali kao izvedenica nekih izreka ili poštapalica. Evo trenutno se mogu sjetiti proizvoda koji se koristi za lakše raščešljavanje  kose “Knotty or nice”. Mislim da su sjajno upotrijebili onu svima nam poznatu naughty or nice i prilagodili vlastitom proizvodu. A sad, Bead ItOn. Prva mi je ideja bila samo Bead It i to prema nazivu pjesme Michaela Jacksona – Beat it, samo što sam preoblikovala u bead (perlica) no zbog određenih pravila morala sam dodati On jer je ovo bilo prekratko – tako je nastao Bead ItOn.






3.Što je bila motivacija za daljnji rad?

Iako sam krenula s izradom nakita kako bi upotpunila slobodno vrijeme i napravila nesto sebi za gušt nakon što sam naišla na pozitivne reakcije okoline zaključila sam kako bi bilo stvarno fora kad bi i druge cure nosile moje radove te sam tako krenula u nešto "ozbiljnije". Sad svakodnevno viđam cure koje su se odlučile za neki od mojih komada i to me stvarno veseli... Unatoč činjenici što sam iz Koprivnice, neke od največih kolekcija iz moje radionice posjeduju cure iz drugih gradova, a svaka nova narudžba motivacija mi je za dalje.




4.Materijal s kojim radiš zahtjeva i određeni alat, što je sve potrebno za stvaranje ovog divnog nakita?
 

Jedna od riječi kojima bi opisala svoj nakit svakako je - ženstven no alat kojim je izrađen je sve samo ne to. Kliješta svih mogucih veličina, škare, odvijač, lemilica... You name it.


 Jedna od Ivinih kolekcija materijala potrebnog za izradu *.* 






5.Koliko je potrebno vremena da napraviš npr.jednu ogrlicu?

Vrijeme za izradu zaista ovisi o tipu ogrlice koju radim. Neke su gotove za pola sata dok mi za neke treba 6-7 sati. što je više pletenja, kože i konca vrijeme izrade se povećava.


 

6.Iza tvog stvaralaštva je i nekoliko kampanja u koje si uključila i prijateljice, gdje pronalaziš motivaciju i kreativnost za kampanje?
 

Kako bi što bolje prikazala način na koji se moje ogrlice mogu nositi i kombinirati odlučila sam uključiti i druge cure kako bi to što realnije iznesla. U jesenskoj kolekciji nit vodilja bio mi vintage na osnovi bijele čipke, trapera i smeđih detalja. Odlucila sam angažirati neke od prijateljica ili pak cura koje su kupile dosta toga od mene pa smo se na taj način jos bolje upoznale. Božicna kolekcija inspirirana je najglamuroznijom noći u godini, a takva je i sama kolekcija. Kad krenem s planovima za neki takav projekt nikad ne znam kako ce završiti, dosta ovisi o rekvizitima ili pak dogovorenom mjestu snimanja. Na zadnjem mi se pridruzila i Maja Međimorec iz frizerskog salona Unikat koja je napravila odlične frizure za moje cure. Imam u dogovoru jos neke suradnje no o tome vise nakon blagdana.





...i trenutna blagdanska kampanja :)))



...jedan od primjera Ivinih naušnica na modelu :)






7.Kako uspjevaš uskladiti i studiranje i svoj kreativan rad?
 

Usklađujem kako znam i umijem heh. Srećom peta sam godina pa nekako već znam profesore i kako dišu pa lakše organiziram kad ići na faks, a kad ne. Ali uglavnom, kasni večernji sati rezervirani su za nakit.


Ivu možete do 22.12.2013. pronaći u na sajmu rukotvorina u predvorju bazena Cerine u Koprivnici :)






8.U nedavnom članku o tvom radu koji je izašao u novinama spomenula si i otvaranje vlastite trgovine, možeš li nam reći koju informaciju više o tome? 
 

Za ducan koji planiram otvoriti hrpa je ideja i zaista mislim da bi tako nešto trebalo u Koprivnici - žene mogu doći, uzivati u interijeru, nakitu, zabaviti se, a usput nešto i kupiti. Lokal je smjesten u West centru no potrebno je jos dosta vremena da se sve organizira i napokon realizira. No priprema je pola posla kako kažu. :)





9.Hoće li biti u ponudi i nešto za muškarce? ;D
 

Znaju me dečki pitat za muski nakit, napravila sam nešto narukvica no nekako mi to nije previše interesantno tako da sumnjam da cu se baciti u te vode :D


10.Gdje vidiš budućnost svog nakita? 
 

Teško je pričati o budućnosti, nikad ne znas kud te život odnese, kakve se prilike mogu pojaviti. Sretna sam sto se beaditonke nose po cijeloj Hrvatskoj, a drago mi je što su modne blogerice, modeli i glumice pokazale zanimanje za nj. Želja mi je  ostvariti suradnju s nekim dizajnerom pa da se jednog dana možda prošecu modnom pistom :)

 ...a poznati su već prepoznaili Bead ItOn-ke!

Anita Dujić Veljača & Bead ItOn ogrlica




Nakit pod imenom Bead ItOn možete pronaći na ovoj facebook stranici:



-tamo vas očekuju brojne fotografije novog izrađenog nakita, tko ne bi voliko okititi se Ivinim nakitom ili usrećiti dragu nam osobu :) jer Iva u ponudi također ima i poklon bonove :D



Nema komentara:

Objavi komentar