onalove

onalove

četvrtak, 27. rujna 2012.

L'Occitane rapsodija!

L'Occitane rapsodija cvijeća pretočena u bočice! božanstveno! 
Damska pristupačnost u njihovim trgovinama uvijek me razveseli.Posjedujem nekoliko njihovih proizvoda, među kojima najviše volim proizvode za lice i parfemiće :)
Proizvodi su nježni, djeluju podosta kremasto, nikako vodenkasto, a svako obećanje proizvoda nikada me ne razočara.

1.Eau de Toilette Intense Roll-on Božur
Sadrži ekstrakt božura iz pokrajine Drôme – Francuska...ima malu roll on kuglicu... (cca 150kn,10ml) Parfemić imam već nekoliko mjeseci, idealan za toaletnu torbicu i osviježit miris tijekom dana... za faks i malen touch na vrat i ruku..iii božuri će procvijetati :)





2.Balzam za usne Fleur Chérie
Balzam za usne, obogaćen ekstraktom cvijeta naranče i karite maslacem, kad sam ga kupila bio je 60kn..


Kremast, boja breskve koja se ne vidi na usnama, postojano i dugotrajno, odličan za hladnije dane i usnama nije hladno :)





3.Tekuće sjajilo za usne Pointe grenadine
neljepljiva tekstura “sirupa” obogaćena je omekšavajućim ekstraktom božura koji njeguje i štiti usne. (cca 110kn, 8ml)

4. SJAJILO ♥ pivoine flora-sjajilo je sa ekstraktnom božura, ali jedna je stvar drugačija, a to je da nakon nekoliko sekundi kad se nanese na usne mijenja boju :D sjajilo je prozirno, a zatim nakon nanošenja lagano i prirodno ružičaste boje... znam da je essence imao neka takva sjajila, ali nisu me privlačila... ali za ovo moram priznati baš mi je slatko :D 












5.Pivoine flora krema za ruke, 30ml - ovo je trenutno posljednji proizvod koji sam kupila nedavno. Iskreno, zaboravila sam cijenu ali negdje je oko 50-60kn.... privukli su me pozitivni komentari na forumima i ostalih djevojaka koje posjeduju ove božanstvene kreme za ruke! nije li očito da sam ovisna o božurima jer mi se svaki proizvod božura sviđa! zaljubljena sam! :)
imaju veliku ponudu kremica za ruke, različitih mirisa, obnavlja kožu ukoliko je ispucana, hidratizira i koža na rukama je poput bebine! nije masna pa kad se osuši kao da je niste ni nanjeli što volim jer samo jako izbirljiva što se tiče krema za ruke. svakako preporučujem! 




Ostale proizvode možete pogledati na njihovoj službenoj stranici http://hr.loccitane.com/
...web shop je odlična prilika posebno za proizvode koji su na rasprodaji! ugrabite priliku, jer u trgovinama tih proizvoda na popustu više nema! :)

Nema komentara:

Objavi komentar