onalove

onalove

četvrtak, 27. rujna 2012.

Hi girls & welcome to the group ONA :)

Ćao svima!



Moje ime je Maya, imam 22godine i studentica sam Ekonomskog fakulteta Zagreb. Želja da stvorim blog proizašla je iz grupice koju vodim na facebooku i broji blizu 2000 članica! da dobro ste pročitali-članica jer je grupa prvenstveno samo za djevojke :). Facebook stranica se zove ONA i tajna je (stoga ukoliko ste zainteresirane uključiti se u grupu, evo link:ww.facebook.com/groups/297146713658436/ :)

Grupa je osmišljena da se ženski rod napokon ujedini :)

Pitanja koje djevojke postavljaju su različita, ali znaju da će dobiti koristan i kvalitetan odgovor. Bez obzira o čemu se radi, međusobno si pomažemo i dijelimo iskustva i savjete kako bismo i ostale djevojke upozorili o evenutanim posljedicama ili dapače, koristima nekog proizvoda. Zajedno sa mojom administratoricom započele smo i nagradne igre :)

Nema na svijetu ružnih žena. Postoje samo žene koje ne znaju da bi s malo truda mogle biti lijepe! 

Kristijan Dior

Stoga ukoliko želite biti dio našeg zajedništva, pridružite nam se u grupu :)
a zašto blog postoji? -pa ponekad mi facebook nije dovoljan za neku recenziju gdje bih voljela imati puno više rečenica i slika, stoga mi je ovo savršena prilika :)

ćao pusa bok! :*



1 komentar: