onalove

onalove

nedjelja, 30. rujna 2012.

Trajna veza

Iz dana u dan čavrljam sa svojim frendicama...i nebi bilo ništa čudno, ali svaki put su u tom čavrljanju -dečki! :)


Ljubavi su različite...veze još više...no sam pojam biti u vezi znači... držati se nekih pravila ljubavi:

  • vjernost(prvenstveno)
  • iskrenost
  • razumijevanje
  • kompromis
  • poštovanje
  • pristojnost

Pod prvim pojmom -vjernosti, svi će se složiti! zapravo nemoram ništa više objašnjavati, to je opće poznato! ukoliko ni sami sebi nemožete biti vjerni, i u međuvremenu započete vezu, a istovremeno se dopisujete prisno sa drugim dečkima(ili obrnuto ako to dečki rade)...ono wtf? onda čemu započeti vezu ako švrljaš! i već kršiš prvo pravilo!

Iskrenost-oooo da... male sitne lažice su tak normalne...tipa- no pa nisam sad ono rekla joj da smo se posvadili kaj je tebi... khm naravno da vaša najbolja frendica zna vašu svađu od početka do kraja XD ali kad se laž pretvori u onu veliku npr. - pa nisam bila vani! (a vidlo vas je pola grada, znači imate minimalno 100svjedoka koji su vas vidli našminkanu i obućenu po zadnjoj fensi-šmensi modi) onda tu nešto ne valja, ili se bojite priznati da ste bili negdje da ne započnete svađu jer je ON/ONA ostalo/la doma...ili se opet vraćate na ono- švrljate!



-> osim toga, ako ga volite, on voli vas, onda će razumijeti! da, razumijeti ako vi odete s frendicama van, ili on van sa ekipicom... to se mora razumijevati! ako smo došli već do 3.točke pravila ljubavi znači da dvije točke su ispunjene, a ako ima vjernosti ima i razumijevanja! meni je nedavno jednom prilikom jedan dečko reko - i tebi dečko dopušta da se ti razgovaraš sa drugim dečkima? da ideš na kave s dečkima?... ja sam ostala paf...znači osim što on nebi dopustio svojoj djevojci(koju nema naravno) da se razgovara sa muškim frendovima vjerojatno bi ju držao i u kavezu onako u kući/stanu zaključanu da slučajno ne vidi muški rod ili pogotovo ako sretne stranca na ulici da ju upita za npr.neku ulicu ili ustanovu...demet mala gotova si! već si se upucavala! nije važno tvoje opravdanje-ono gotovo je! eto tak bi ispalo...znači 0%razumijevanja!
...i da! sasvim je normalno imati muške frendove ili vaši dečki ženske frendice! nije grijeh kad se ode na kavu sa suprotnim spolom, ako ste zaljubljeni u svoju bolju polovicu i on u vas, vjerujete si, onda varanja ni neće biti!-to su samo sulude misli u glavi -što bi bilo ako bi bilo...

...ali ne kažem da rizika nema... ljubav se mora hraniti svaki dan!

4.točka reda :P po mom mišljenju bio bi kompromis... važan? itekako! ONA kaže: joj ajmo na cugu sa mojom ekipom, a ON super može... drugi dan predloži ON suprotno, a njoj se baš neda, njoj to ne paše jer bude našla opravdanje samo da neide... budimo realni... imao je život i frendove prije vas, poštujte to, jer prijatelji se tako lako mogu izgubiti, a ako pokažete njegovoj ekipi nezadovoljstvo i slično, a nisu vam ti ljudi apsolutno ništa krivi... dajte im šansu...upoznajte ih bolje! a i pokažite njemu svoje malo razumno srčeko...:)

5.točka mi je poštovanje... znala sam vidjeti svakakve parove u svađi - odi mi ti u pm! ili glupačo jedna/kravo/idijote/debilu... ok, sve je to rečeno u afektu bilo velikom ili malom... no ipak, ponašati se divljački i životinjski u vezi... hello? nema potrebe... tako ćete i svoju djecu naučiti takvim nasilničkim verbalnim govorom...kod mene toga nema...jednom sam se opekla jer mi je jezik bio brži od mozga! od tad više nikad! nebi voljela pričati o toj situaciji, ali nikako ne želim psovati osobi koju volim i koja me drži ko kap vode na dlanu. I koliko god ta druga polovica bila gora prema vama, bilo da vas je varao, lagao i slično...zadržite dostojanstvo jedne prave dame! -neka se izdere i kaže vam svašta, vi ćete iz veze izaći kao osoba za koju će ljudi znati da niste apsolutno ništa skrivili, a izaći ćete iz svega toga potpuno čiste duše bez kajanja!

Posljednje što mi je važno je -pristojnost! Vi se obućete za van tip top... a on...ide on u trenirki, razbarušene kose, a vi top model pokraj njega! ono u kojem si ti stoljeću! ti se trudiš punih 5minuta za van, a ja 3 sata? dajte dečki malko pristojnosti... ok možda banalni primjer...ima i onaj kad se ONA obuće too much, minjak do *, štikle-15cm,našminkana uh!extra speglana kosa, a on pristojno u trapericama i majici idu ... na kavu u subotu ujutro? ok, možda ON želi privući pažnju kakvog komada ima kraj sebe, ali nimalo ne kužim onda takve veze... znači ONA se šepuri, dečki sline, cure bi ošamarile svoje polovice zašto se okreću jer je njima to nepristojno! i da imaju potpuno pravo! ono jutro je! zadrži curo nešto i za navečer! ljudi su došli sa djecom u grad! a što da sretneš svoje roditelje? nebi ti bilo neugodno?... ah...
Treba pripaziti malo i na oblekicu i prilagoditi se situaciji... barem je meni to ali stvarno čudno za vidjeti...nemam ništa protiv za cure koje nose ultra kratko na subotnju kavicu, ali treba imati i ukusa...
Ovo je samo jedan od primjera koji sam navela, ne znači samo to pristojnost nego i pokazati pristojnost pred njegovim/njezinim roditeljima, a ne ponašati se ko neandrtalac... daj pokaži da si kavalir :) i slično...

Uz dužno poštovanje svima koji su ovo pročitali, ovo je samo moje stajalište, navela sam primjere tek toliko da pokažem svoja pravila ljubavi koje poštujem i primjenjujem... Treba prihvatiti osobu kakva ona zaista je, u tome se slažem... ali ja bez ovih pravila ne mogu biti sa osobom u vezi... Moja veza traje već 3 i pol godine, nikada nije bila na rubu nekog prekida :)

Ljubav je aktivna briga za život i razvitak osobe koju volimo. 


Erich Fromm 

i jedna slikica za kraj hahahahaha :D



2 komentara:

  1. zanimljiv post... slažem se sa svim navedenim... i da, baš sam se nasmijala na odlomak o 'vjernosti' haha, you know what i mean :D kaj se tiče 5. točke, bome sam se i ja svega nagledala... ono kaj meni nejde u glavu je kak si neke cure konstantno dopuštaju ne samo psihičko već i fizičko zlostavljanje, i to u javnosti... da, i toga je bilo... i svaki put je kao 'gotovo' al uvijek se iznova vrate toj osobi i opet sve po starom... mislim, ok ak je tebi tak dobro i meni je... samo znam da si ja takve stvari nebi dopuštala!

    p.s. zadnja slika je prejaka :D

    OdgovoriIzbriši
  2. oooo da znam na kaj misliš...a kaj se tiče 5.točke tu bi mogla još svašta napisati...samo držim jezik za zubima... a što se tiče ovog zapravo cjelokupnog članka, mogla bi ja još i tu jedno 500strana pisati :D

    cure si svašta dozvoljavaju, ovo mi prelazi svaku granicu normale kad vidim ujutro takve cure...na običnoj kavi...oh njima to nije obična kava...

    haha,slikica je baš onak - prigodna :))))

    OdgovoriIzbriši