onalove

onalove

petak, 28. rujna 2012.

Curly Hair za kišne kapljice :)

Kiša...Kišica.... kapljica po kapljica i op! nema više ravne kose.... 
....kad vlažnost zraka se poveća... kosa mi se počinje kovrčati...i to tolikom brzinom da za 20minuta imam kovrčavu kosu! ...kad sam imala šiške do obrva to je bilo katastrofa! mrzila sam onaj "S" koji mi se stvorio svaki put kad sam željela imati normalne šiške... stoga sam ih često peglala i to jako! pa lakirala, pa gel stavila...došla sam u fazu kad sam i vosak počela koristiti i tu sam onda izgubila snagu više za bilo kakav trud!

Odlučila sam pustiti šiške,  više od 2godine ih uzgajam :) , i priznajem da mi je pet puta bolje! pošto su mi šiške sad duge paaaa gotovo do poprsja, samo mi se vrhovi lagano kovrčaju i to barem izgleda na nešto...

No ...kad zagusti za neku svečaniju priliku ili izlazak eh onda kovrčam peglom za kosu! isprva mi je bilo katastrofa, nisam mogla uloviti taj kut pod kojim sam htjela preokrenuti zglob da bi rotirala peglu...
Također sam za savjet oko kovrčanja pitala svog frizera koji mi je napomenuo da ako se koristi pegla da toplinu pegle staviti na najači mogući stupanj i proći jednim pramenom max 2 puta! Na taj način štiti se kosa da ne ispuca prebrzo...

I mogu reći da je to stvarno koristan savjet, šišanac nisam obavila skoro pa godinu dana (mada je sad već krajnje vrijeme da vrhiće šišnem) i to je najduži period NE-šišanja do sad...

Evo...trenutno sam u fazi kovrčanja kose...


Na koji to način radim? hm...paaa prvo čekam peglu da se zagrije :P za to vrijeme poprskam kosu sa crnim Gliss Kur sprejem kojeg abnormalno puno koristim! :)) košta cca 20-tak kn i odličan je za rašćešljavanje nakon pranja kose, a ujedno i štiti kosu od budućih šokova posebno ako se koristi pegla! 


I... kad se peglica spremna, krećem u akciju! sve sam naučila preko youtube-a...pokušajte pramen po pramen, ako neće ići prvi put, nemojte klonuti i odustati, možda neće ići niti treći put, ali će malo po malo dolaziti pravilan način koji će vas oduševit kad ga usavršite! evo linkić preko kojeg sam naučila tehniku: 


Teta Jessica Harlow je uspješna blogerica (navodno ima i svoj aviončić!) pa ako će vam biti dosadnjikavo, evo vam prilike vidjeti i njene ostale trikove za ljepotu :)

I!!!! ZA KRAJ! - rašćešljajte kosu nakon kovrčanja (nemojte se bojati da ćete uništiti valovitu formu) i lagano prođite prstićima kroz kosu,posprejajte sa učvrščivačem za kosu, činit će vam se da su kovrče prekovrčaste tj.umjetne no nemojte opće na to misliti jer će se one opustiti za cca 15-20min i biti prirodno lipe :)

Evo jedne slikice na kojoj se vide mini kovrčave loknice, frizuru sam napravila za 5min! :)



2 komentara: